קוטיניו חטף שריקות בוז, ואלוורדה: "התקשורת עסוקה בשטויות"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

אוהדי ברצלונה הגיבו לאחר ה'חגיגה' של הברזילאי במשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד. מאמן הקבוצה אמר: "אין קרע בינו לבין האוהדים". הקטלונים עשויים לזכות באליפות ביום רביעי

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד אמש, (שבת), ברצלונה יכולה להבטיח את תואר האליפות כבר במחזור הקרוב אם תנצח את לגנאס בשלישי ואתלטיקו מדריד תשמוט נקודות במשחק הבית נגד ולנסיה, אבל גם אם הקלוצ'ונרוס ינצחו בסופו של דבר את העטלפים, הם רק ידחו את החגיגות של הקטלונים שיחגגו תואר אליפות שני ברציפות ורביעי בתוך חמש שנים.

המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "אף קבוצה לא נותנת משחקים במתנה, אתה סובל הרבה כדי לנצח. הזכייה היא הרבה מסובכת ממה שחושבים, אני מבין מדוע אנשים אומרים שהאליפות כבר בכיס שלנו אבל הנקודות עדיין לא הושגו, זה עדיין לא נגמר".

מאמן ברצלונה לא הסתיר את אכזבתו מהמשחק: "זה היה משחק קשה, הם היו טובים מאוד ולחצו עלינו כאשר הכדור היה בשליטינו . למרבה המזל כבשנו את השער השני במהירות רבה, ואז הגנו בכל הכח עד הסיום כי דחפו אותנו הרבה".


ברצלונה יכולה לזכות באליפות כבר ביום רביעי (Gettyimages)

אך למרות הניצחון מי שנגב את ההצגה היה פליפה קוטיניו שעלה כמחליף וחטף שריקות בוז מאוהדיו בעקבות החגיגה במשחק ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד לאחר ששם את האצבעות באוזניו כמסר נגד מבקריו.

"אין קרע בינו לבין האוהדים", אמר ואלוורדה. "נותנים לזה תשומת לב כי התקשורת עסוקה בדברים לא חשובים". כובש שער הניצחון, ג'ורדי אלבה אמר: "אין שום סכסוך עם קוטיניו. אני דווקא שמעתי את האוהדים מעודדים אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי