דיווח: פול פוגבה סיכם את תנאיו בריאל מדריד

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

כלי התקשורת בספרד דיווחו הבוקר שהקשר הצרפתי סיכם את תנאי השכר שלו בבלאנקוס וביקש מהנהלת מנצ'סטר יונייטד למכור אותו בקיץ הקרוב. ירוויח 12 מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

פול פוגבה ביקש ממנצ'סטר יונייטד למכור אותו לריאל מדריד בקיץ הקרוב, אחרי שסיכם את תנאיו בבלאנקוס וישתכר 12 מיליון יורו לעונה. כך מדווח הבוקר עיתון ה'אס' הספרדי.

ע"פ הדיווח, הקשר הצרפתי קיבל החלטה סופית לעזוב את האולד טראפורד בקיץ הקרוב אחרי 3 עונות. כזכור פוגבה נרכש בקיץ 2016 מיובנטוס עבור 105 מיליון יורו, שגם ניסתה לפתות את הקשר חזרה לטורינו, אך החזרה של זינדין זידאן לסנטיאגו ברנבאו גרמה לפוגבה לשנות את דעתו.



ה'מוח' מאחורי העסקה, מינו ראיולה כבר הודיע להנהלת השדים האדומים על כוונתו של הצרפתי לעזוב למדריד ודרש להשלים את העסקה בקיץ. עוד נכתב בדיווח על כך שאולה גונאר סולשיאר, המאמן שתמך בהישארות פוגבה בפומבי מספר פעמים, לא מצליח להתמודד עם האגו של הכוכב, ע"פ מספר שחקנים בקבוצה.


שער ה'אס' הבוקר

ב'אס' מדווחים שריאל מדריד לא תעצור בפוגבה, ועדיין פועלת בכל הכוח להחתים את אדן הזאר. מי שכמעט בוודאות יעזוב את מדריד, יהיה גארת' בייל, שצפוי לעשות את דרכו לחזרה לאנגליה.

ריאל מנסים לכלול את בייל בעסקת הזאר, בעקבות מגבלות הפייר פליי מהם צ'לסי סובלת, אך במידה וצ'לסי לא ירצו לשאת את השכר הגבוה של הוולשי, במדריד הבהירו שבייל נמצא 'על המדף' ולא מן הנמנע שיהיה חלק מעסקת פוגבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי