דגל לבן: הפסד 10 העונה לריאל מדריד, 1:0 מביך לראיו ואיקאנו

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

העונה האיומה של הבלאנקוס הגיעה לשיאה מול האחרונה בטבלה, שהשאירה לעצמה סיכוי לשרוד לאחר פנדל מוצלח של אדריאן אמברבה (24) וניצחון ראשון על הקבוצה מהבירה מאז 1997

(גודל טקסט)
העונה האיומה של ריאל מדריד נמשכה הערב (ראשון) והגיעה לשיאה עם הפסד מביך 1:0 לאחרונה בטבלה ראיו ואיקאנו, שניצחה את הבלאנקוס לראשונה מאז 1997 והשאירה לעצמה סיכוי קטן לשרוד בסיומו של המחזור ה-35 בליגה הספרדית.


אחרי ה-0:0 במחזור שעבר נגד חטאפה רבים חשבו שריאל תגיע נחושה יותר, אך היא הוציאה כדור מהרשת כעבור 24 דקות לאחר שאדריאן אמברבה דייק מהנקודה הלבנה, לאחר שהשופט נעזר ב-VAR והעניק לראיו פנדל מוצדק. שתי הקבוצות הגיעו למצבים נוספים עד הסיום, אך התוצאה לא השתנתה והבלאנקוס רשמו הפסד ליגה עשירי העונה ו-16 בכל המסגרות.


הבלאנקוס נותרו במקום השלישי בטבלה עם 65 נקודות, תשע פחות מאתלטיקו מדריד השנייה כאשר נותרו עוד שלושה מחזורים. בשבוע הבא (ראשון ב-17:15) תארח ריאל מדריד קבוצת תחתית נוספת, הפעם בדמותה של ויאריאל.


ראיו, מנגד, הייתה חייבת לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי לשרוד בליגה וכך קרה. האחרונה בטבלה הגיעה למשחק לאחר ה-5:0 לסביליה, אבל עלתה נחושה יותר מן הפתיחה וכעת המרחק בינה לבין חוף מבטחים עומד על שש נקודות כשנותרו עוד תשע בקופה.



עוד הופעה שהוא לא ירצה לזכור. גארת' בייל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי