העסקה על סף סיכום: יוביץ' יחתום בריאל מדריד לשש שנים

יוביץ' חוגג
יוביץ' חוגג | AFP

ב"אס" פורסם כי הבלאנקוס סיכמו עם איינטרכט פרנקפורט, החלוץ הסרבי בן ה-21 שכבש העונה 26 שערים בכל המסגרות יירכש תמורת 60 מיליון יורו

(גודל טקסט)

לוקה יוביץ' טען בחודש שעבר באמצעות מקורבים כי הוא ישמח להישאר באיינטרכט פרנקפורט עונה נוספת, גם אביו הצהיר כי חרף הצעות ממועדוני ענק בנו מתכוון להאריך את חוזהו בגרמניה ולהישאר עונה נוספת, אבל כנראה שבסופו של דבר החלום לשחק בריאל מדריד הכריע: לפי התקשורת הספרדית הבוקר (שבת), הסרבי בן ה-21 ילבש לבן בעונה הבאה.

ב"אס" נטען כי איינטרכט פרנקפורט, שרק לאחרונה מימשה את האופציה ורכשה את יוביץ' מבנפיקה עבור כשבעה מיליון יורו, סיכמה עם ראשי ריאל מדריד על העברת החלוץ תמורת 60 מיליון יורו – סכום די סביר ביחס לימינו עבור חלוץ צעיר שהעונה הבקיע 26 שערים ובישל שבעה נוספים ב-44 משחקים בכל המסגרות. בליגה האירופית הוא כבש תשעה שערים, מדורג רק מתחת לאוליבייה ז'ירו מצ'לסי כשהשניים כעת נפגשים ראש בראש בחצי הגמר.

פרנקפורט תיאלץ להעביר מתוך 60 המיליון יורו סכום נכבד לבנפיקה, 12 מיליון יורו, אולם דאגה להכניס לחוזה מול הבלאנקוס גם 20 אחוזים ממכירה עתידה של השחקן. יוביץ' יחתום לשש שנים בסנטיאגו ברנבאו לאחר מו"מ שנמשך כארבעה שבועות ובמהלכו הוזכרה בין היתר גם ברצלונה כמי שמעוניינת לצרפו. זינדין זידאן, כך פורסם, רוצה את יוביץ' כדי לסייע לקארים בנזמה אחרי שהקבוצה התאכזבה מאוד ממריאנו ולמעשה לרשות המאמן חלוץ אחד בלבד בסגל, להוציא את ויניוס ג'וניור ואחרים שמשחקים יותר בכנפיים.


בעונה הבאה בלבן, עושה רושם. יוביץ' (Gettyimages)

כזכור, מי שכבר נרכש רשמית לקראת העונה הבאה הוא הבלם הברזילאי של פורטו אדר מיליטאו ולפי הדיווחים בימים האחרונים זה רק עניין של זמן עד שגם אדן הזאר יפתח במו"מ ויירכש מצ'לסי. אין ספק שזידאן, לפחות אם הדיווחים יתבררו כנכונים, עושה שינוי של ממש בסגל הבלאנקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי