אין הצעות, אפילו לא ביקוש: מה תעשה ריאל עם בייל?

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד לא העפילה לליגת האלופות ולא תפעל לצרפו, השכר האסטרונומי ותג המחיר כמעט שלא משאירים אופציות והתקווה שאחת מבין טוטנהאם או באיירן יפנו נראית בעייתית. כיצד ייפטר זידאן מהוולשי?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

אם הדבר תלוי בבלאנקוס, גארת' בייל לא יהיה שחקן ריאל מדריד בעונה הבאה. הבעיה של פלורנטינו פרס ואנשיו היא שלא רק שתג המחיר והשכר המופרז של הוולשי עלולים לטרפד עסקה, אלא גם שמיו ליום יורדת כמות ההתעניינות בקשר.

בייל יחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-30 כבר והוא משתכר כ-17 מיליון יורו בעונה, שכר אסטרונומי ויש מי שיגידו אף מופרך לאור הסיטואציה הקיימת איתו בשנתיים האחרונות, אבל מבחינתו של זינדין זידאן צריך לעשות ככל שניתן כדי שהקשר כלל לא יהיה על המטוס למסע המשחקים בלוס אנג'לס אליו תצא הקבוצה ב-8.7, כך לפי ה"מארקה".

במדריד סימנו את מנצ'סטר יונייטד כמועמדת מובילה צרף את בייל, למרות הכחשות שיצאו מסביבת המועדון, אבל אי ההעפלה לליגת האלופות בעונה הבאה הוציאה את הקבוצה מהמירוץ, בין אם הייתה חלק ממנו או שלא. כעת בסנטיאגו ברנבאו מקווים שקבוצה אנגלית אחרת תעשה צעד בניסיון לצרף את בייל, וזו לא אחרת מהאקסית שלו טוטנהאם.


בייל במדי טוטנהאם, אי שם ב-2013. ישוב ללונדון? (Gettyimages)

הבלאנקוס יודעים שלתרנגולים אין את האפשרות וגם לא את הרצון להשקיע סכומי ענק שכאלה בשחקנים, להזכירכם מדובר בקבוצה שלא השקיעה אפילו אגורה שחוקה ברכש בעונת 2018/19 ושכר השחקנים שלה הרחק מאחור לעומת קבוצות הצמרת באנגליה, ומכאן שבספרד מעריכים שאם ירצה בייל לעבור לטוטנהאם, מעבר לקיצוץ ו/או השתתפות בשכרו גם תצטרך טוטנהאם להעביר שחקן בתמורה, ככל הנראה כריסטיאן אריקסו שמאוד מעניין את זידאן.

בנוסף, גם ראשי באיירן מינכן הצהירו בחודשים האחרונים שבקיץ הקרוב הם ישקיעו כפי שמעולם לא השקיעו ובייל נראה כמו שחקן שיכול מאוד להתאים לבווארים, שבסיום העונה ייפרדו מאריאן רובן ופרנק ריברי, שני שחקני כנף. עם זאת, מבהירים ב"מארקה", באיירן מעולם לא הראתה אפילו קמצוץ של עניין בוולשי ומדובר ברצון של ריאל ולא במשהו שרלוונטי, לפחות כרגע, מבחינת מי שצפויה להיות אלופת גרמניה גם העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי