רונאלדו: "כשבארסה מנצחת זה בזכות מסי, וכשלא – קוטיניו אשם"

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

חלוץ העבר לא אהב את הביקורת שספג בן ארצו ופירגן לליברפול: "הם הציגו את משחק ענק, כשקבוצה רצה בלי הפסקה ומשחקת עם אמונה, הכל יכול לקרות". על ניימאר: "ישוב לשמח את עולם הכדורגל. הוא לא יעבור לריאל"

(גודל טקסט)

רונאלדו נזאריו, שמכהן כיום כנשיא ויאדוליד אך בעיקר זכור כאחד השחקנים הגדולים ביותר, ושיחק בין היתר בברצלונה וריאל מדריד, התראיין היום בספרד במסגרת אירוע לקידום גמר ליגת האלופות. הברזילאי ניתח את המהפך המדהים של ליברפול בחצי הגמר על חשבון ברצלונה, פירגן לניימאר והתייחס גם לאקסית ריאל מדריד.

על המהפך של ליברפול בחצי הגמר: "העוצמה של ליברפול לא הפתיעה את ברצלונה, אך היה לה מעט מזל. היא הכתה אותה בעוצמה ועם תשוקה אדירה והצליחה לכבוש ברוב ההזדמנויות שלה.  הם הציגו את המשחק של החיים שלהם. כשקבוצה רצה בלי הפסקה ומשחקת עם אמונה, הכל יכול לקרות, הכדורגל הוא מדהים ואי אפשר לנבא מה יקרה".

על ברצלונה: "יש להם קבוצה נהדרת ואין ספק שליאו מסי השחקן הטוב ביותר בעולם, אבל אסור להם לחפש אשמים, זה לא הוגן. כשהם מפסידים אז ואלוורדה אשם, וקוטיניו אשם, אבל לעולם לא מסי. וכשהם מנצחים – ברצלונה ניצחה בזכות מסי. זה חוסר צדק כלפי יתר השחקנים והמאמן".


רונאלדו. מתח ביקורת על ברצלונה (Gettyimages)

על ריאל מדריד: "היא עשתה עונה לא טובה אבל מגיע למועדון קצת יותר קרדיט אחרי ארבע זכיות בליגת האלופות בחמש שנים. זה לא סוף העולם שהם נשארו השנה בחוץ. אוהדי ריאל מדריד מאוד תובעניים, גם כשחקן אמרתי את זה שאני תמיד רוצה לנצח, אבל זה בלתי אפשרי. אני לא יודע מה זידאן מתכנן לעונה הבאה אבל אני משוכנע שהוא יעשה עבודה טובה וריאל מדריד תהיה חזקה מאוד וואשמח לראות אותה שוב זוכה בתארים. זכותו להחליט שהוא לא רוצה את בייל בעונה הבאה". רונאלדו הוסיף ששוחח עם איקר קסיאס לאחר שקיבל התקף לב ואיחל לו לחזור בשחק בעונה הבאה.

על ניימאר: "הידיעות האלה (על מעבר אפשרי לריאל מדריד) הן סיפור שנמשך כבר שנים, אני לא חושב שיש בהן משהו. הוא שחקן מדהים ויוצא דופן, אבל לדעתי זה לא יקרה. בכדורגל תמיש יש ביקורות רבות, רוב הזמן זה לא הוגן, אבל אנחנו השחקנים לא יכולים לעשות שום דבר. הוא שחקן חכם ובחור פיקח, רוצה המשכיות. השנה הוא סבל משתי פציעות ארוכות טווח. כשאתה לא משחק אתה ממשיך בחיים הרגילים, מה לעשות. הוא ישוב לשמח את העולם הכדורגל".

על נבחרת ברזיל: "למאמן יש מאגר כישרון יוצא דופן, כל אחד היה רוצה סגל כזה. עכשיו האתגר הוא לגרום להם לשחק טוב יחד למען המדינה. ברור שמצפים מהנבחרת לזכות קופה אמריקה".  הברזילאי גם החמיא לויניסיוס ואמר: "הלוואי שהייתי יכול לקחת אותו לויאדוליד. אין לנו יכולת לשלם לו משכורת גבוהה".


רונאלדו עם ניימאר (צילום: טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי