סוארס ינותח, דיווחים: ברצלונה החליטה לצרף את גריזמן

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

ההדחה מליגת האלופות והתרומה היחסית דלה מקוטיניו וממלקום הובילה לכך שהקטלונים ינסו לצרף את כוכב אתלטיקו מדריד גם הקיץ, סכום העברתו מוערך בכ-120 מיליון יורו. וגם: האורוגוואי נפצע בברכו, בספק לגמר הגביע

(גודל טקסט)
בשנה שעברה היה קשה להאמין שאנטואן גריזמן לא יעזוב את אתלטיקו מדריד ויעבור לברצלונה. הפרטיים כבר סוכמו, הכוכב משך את ההחלטה כמעט עד לשריקת גביע העולם ובסופו של דבר, בצעד די ביזארי, הכריז על הישארותו בקולצ'ונרוס בתכנית שנקראה "ההחלטה" ושודרה בטלוויזיה הצרפתית.


כמעט שנה חלפה והדיווחים על כך שגריזמן מתחרט על הצעד רק מתרבים. בחודש מרץ האחרון נטען כי הוא העביר מסרים לברצלונה על רצונו לעבור, באתלטיקו מדריד כמובן שוב נעמדו על הרגליים האחוריות והכריזו שהוא ימשיך גם בעונה הבאה, אבל הבעיה הייתה בעיקר בקרב ראשי ברצלונה, כך דווח כמובן, בטענה שאחרי אירועי הקיץ שעבר הם מעדיפים למצות אופציות אחרות.


ועם זאת, לפי "לה פריזיאן" ועוד קודם לכן בשעות האחרונות בספרד, נכתב כי ההדחה הכואבת של ברצלונה על ידי ליברפול מליגת האלופות, בנוסף לאכזבה מפיליפה קוטיניו, מלקום והיעדר חלוץ נוסף בסגל שראוי לחולצת ההרכב מלבד לואיס סוארס, גרמה ל"סיבוב פרסה", כך שראשי ברצלונה ינסו בשנית לצרף את גריזמן.



גריזמן נגד ברצלונה. גם בצרפת מדווחים על רצונו לעבור (Gettyimages)


כשלפני חודשיים נכתב כי אלוף העולם של אתלטיקו העביר מסרים לברצלונה על רצונו להצטרף הקיץ, נטען כי הוא מאס בשיטות ההגנתיות תחת דייגו סימאונה ובעיקר הפנים כי עם הקולצ'ונרוס הוא יתקשה עד מאוד לזכות בתארים – עד כה זכה איתה בליגה האירופית, בסופר קאפ האירופי ובסופר קאפ הספרדי בחמש שנים.


עוד נכתב כי אריק אבידל הוא האחראי מטעם ברצלונה לצרף את החלוץ, שהפעם הסיכום מולו הוא ממשי. בשנה שעברה הוא סיכם, אך מלכתחילה טען שעליו להחליט אם להישאר באתלטיקו או לעבור, ואילו הפעם הוא וסביבתו הקרובה הצהירו על רצונם לעבור אם יושג הסכם מול אתלטיקו, שאבידל יהיה כאמור הממונה להגיע מול ראשיה להסכם. לפי "אס", ב-1.7.2019 סעיף השחרור של גריזמן יירד מ-200 מיליון יורו ל-120 או 130 מיליון יורו.


ואם הוזכר לואיס סוארס שלמעשה הוא החלוץ היחיד בסגל, ברצלונה הודיעה הערב כי האורוגוואי בן ה-32 נפצע בברכו הימנית וייאלץ לעבור ניתוח, כך שהוא בספק גדול לא רק לגמר הגביע נגד ולנסיה, אלא אפילו למשחקי הקופה אמריקה. בשלב זה טרם ברור כמה זמן הוא ייעדר והקבוצה הודיעה כי הודעה בנושא תצא רק לאחר שינותח.


[❗ INJURY NEWS]
Luis Suárez to have arthroscopic surgery
More info https://t.co/2ebxXCetQXpic.twitter.com/5XFM5dKVZI

— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 9, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי