גריזמן נפרד מאתלטיקו מדריד: "היו חמש שנים מדהימות"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

השחקן נפגש עם הנהלת המועדון והודיע על רצונו לעזוב, ככל הנראה לברצלונה. המועדון אישר את העניין והחלוץ נפרד: "תודה רבה על הכל, תמיד תהיו בליבי". המועמדים להחלפה: דיבאלה ואיקרדי

(גודל טקסט)
זה היה באוויר בימים האחרונים והערב (שלישי) זה הפך לרשמי: אנטואן גריזמן עוזב את אתלטיקו מדריד. החלוץ נפגש היום בצהריים עם הנהלת המועדון והודיע להם שהחליט לעזוב לאחר חמש עונות. בספרד דווח פה אחד על ידי "מארקה" ו"אס" הנחשבים לעיתונים החזקים במדריד, והאישור הרשמי לא איחר לבוא. החלוץ נפרד מהאוהדים דרך הטוויטר וביום שבת ישחק את משחקו האחרון בקבוצה (נגד לבאנטה)


"לאחר שדיברתי עם צ'ולו, מיגל אנחל ויתר אנשי המועדון, אני רוצה להגיד לאוהדים שנתנו לי המון אהבה – החלטתי לעזוב, לנסות אתגרים אחרים, אני מרגיש שאני צריך את זה", אמר גריזמן, והמשיך: "אלה היו חמש שנים גדולות שבהן זכיתי בתארים ראשונים בקריירה שלי, זו הייתה תקופה חשובה שלא אשכח, אתם תמיד תהיו בלב שלי. נהנתי הרבה, השארתי את כל-כולי במגרש, ניסיתי להיות הטוב ביותר ולתת לאוהדים שמחה, לאלה שהגיעו למגרש במטרופוליטנו וגם לאלה שראו את הקבוצה מהבית. אני רוצה להגיד לכם תודה".


גריזמן בן ה-28 כבש 133 שערים ב-252 משחקים במועדון, זכה עם הקבוצה בגביע הליגה האירופית בעונה שעברה והפסיד בגמר ליגת האלופות לריאל מדריד לפני שלוש עונות. הוא זכה עם הקבוצה גם בסופר קאפ האירופי הקיץ ובסופר קופה הספרדי ב-2014 וללא ספק היה אחד השחקנים החשובים והאהובים בקבוצה. הוא מדורג חמישי בטבלת כובשי המועדון בכל הזמנים ועקף בשנה האחרונה את פרננדו טורס.



גריזמן מניף את גביע הליגה האירופית (AFP).


באתלטיקו רצו מאוד לראות את השחקן ממשיך בקבוצה ובנו עליו כזה שיירש את סרט הקפטן מדייגו גודין, אלא שלמרות שהמאמן דייגו סימאונה היה משוכנע "הוא ימשיך איתנו", זה לא יקרה והשחקן חש תחושת מיצוי ורוצה לשחק במועדון גדול יותר. באתלטיקו רצו למנוע שחזור של אופרת הסבון מהעונה שעברה ולכן קיימו איתו שיחה בהולה בה דיבר בכנות והודה למועדון על המאמץ והערכה כלפיו. הצרפתי, אגב,  כבש העונה 21 שערים בלבד, הנתון הגרוע ביותר מאז הצטרף לקולצ'ונרוס בקיץ 2014. 

 
עוד בצהריים דווח כי באתלטיקו לוקחים בחשבון אפשרות שיעזוב ובקבוצה חושבים על מועמדים להחליפו. בין היתר בקולצ'ונרוס בודקים את המצב הסבוך בין יובנטוס ופאולו דיבאלה, שכן החלוץ עבר עונה חלשה (כבש עשרה שערים בלבד) ולפי פרסומים שונים עשוי לעזוב את יובנטוס. השחקן לא מאושר במועדון ואיבד את מעמדו כשחקן חשוב. סימאונה, כידוע, יודע להפיק את המיטב מהשחקנים שלו. איקרדי, מנגד, חלוץ '9' קלאסי. אשתו ונדה המשתמש גם כסוכנו, אמנם אמרה שהחלוץ רוצה להמשיך בנראזורי, אבל באיטליה סקפטים.





עוד קודם לכן נודע כח המגן הימני חואנפראן ייפרד מאתלטיקו לאחר שמונה וחצי עונות. המגן דווקא קיבל הצעה להאריך את חוזהו בשנה נוספת אך לא הייתה אופציה לחידוש אוטומטי לפי מספר הופעות. המגן, שגדל בנוער של ריאל מדריד, רשם 347 משחקים בקבוצה וזכה באליפות ספרד ושבעה תארים בסה"כ, וגם הפסיד פעמיים בגמר ליגת האלופות כשהחטיא את הפנדל מול ריאל מדריד ב-2016.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי