גריזמן ירוויח 17 מיליון יורו בכל עונה בברצלונה למשך חמש שנים

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

למרות פרסומים שגם פריז סן ז'רמן ובאיירן מינכן בעקבות החלוץ, נראה כי הוא יעזוב את אתלטיקו מדריד לטובת הבלאוגרנה. הנשיא אנריקה סרסו: "יותר משאני כועס, אני מאוכזב. היה יכול להישאר ולזכות בתארים"

(גודל טקסט)
בשעות הבוקר דיווחו ברחבי אירופה שפריז סן ז'רמן תנסה לבצע מחטף ושגם באיירן מינכן הצטרפה למירוץ, אבל בספרד וגם בצרפת, מולדתו של החלוץ, משוכנעים שאנטואן גריזמן ילבש את המדים של ברצלונה בחמש השנים הבאות. יתרה מכך, ב"לאקיפ" הצרפתי פורסם שבידיהם הסכום שסוכם מול גריזמן על חמש שנותיו הבאות בבלאוגרנה.


גריזמן ישתכר 17 מיליון בכל עונה, כאמור בחוזה לחמש שנים, וברצלונה תצרפו עבור 120 מיליון יורו – גובה סעיף השחרור שלו החל מה-1.7.2019. באותו דיווח אף נטען שהמו"מ החל כבר בחודש מארס האחרון, אחרי שאתלטיקו מדריד הודחה מליגת האלופות בשמינית הגמר על אף שהובילה 0:2 על יובנטוס במשחק הראשון. אגב, באתלטיקו מדריד שכרו מוערך ב-21 מיליון יורו לעונה, כך שהוא למעשה מוותר על סכום נכבד כדי להתקדם, אולם גם מרוויח שנה נוספת בחוזהו שיסתיים ב-2024 לעומת הנוכחי באתלטיקו שאמור היה לפוג בקיץ 2023.


אנריקה סרסו, נשיא אתלטיקו מדריד, התראיין היום ל"פוקס ספורט" ולא הסתיר את אכזבתו מרצון הכוכב לעזוב: "יותר משאני כועס, אני מאוכזב. אני חושב שלאנטואן היה יכול להיות עתיד מזהיר באתלטיקו מדריד, עם תארים ואליפויות, אבל הבעיה היא שהוא חושב אחרת ואנחנו מכבדים את דעתו ומאחלים לו בהצלחה. תשאלו אותו לאן הוא עוזב, אבל חלק יעזבו אותנו ויגיעו שחקנים במקומם. אמרתי לו שזו הפתעה מבחינתי ושזה מאכזב, אם הייתי היועץ שלו הייתי אומר לו להמשיך במועדון"


After five seasons with Atletico Madrid, Antoine Griezmann says he needs to leave. pic.twitter.com/TlL8OUUex4

— ESPN FC (@ESPNFC) May 15, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי