נשיא ברצלונה: "ואלוורדה הוא המאמן שאנחנו רוצים"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | Gettyimages

ג'וזף ברתומיאו אישר שלא צפויים שינוי על הקווים וגם התייחס לבניית הסגל בעונה הבאה: "כבר יש שחקנים שהחתמנו, נדבר על כך אחרי גמר הגביע"

(גודל טקסט)

מעמדו של מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה לא היה יציב על פי הדיווחים בספרד בעקבות ההדחה בחצי גמר ליגת האלופות, אחרי שהצליח לאבד יתרון 0:3 מהמשחק הראשון והודח עם 4:0 באנפילד, אבל לטענת נשיא המועדון ג'וזף ברתומיאו אין כל כוונה להחליף את המאמן שהגיע במאי לפני שנתיים, והיה כידוע גם מי שהודח בעונה שעברה מליגת האלופות אחרי שהחזיק ביתרון 1:4 על רומא ברבע הגמר הראשון.

"ארנסטו ואלוורדה הוא המאמן שאנחנו רוצים, אנחנו איתו לפרויקט ארוך טווח", אמר לעיתון "ספורט", "אנחנו אחרי הפסד כואב מאוד, אבל זו עונה אדירה. ואלוורדה כבר אמר לכם שיש לו את תמיכת ההנהלה, הוא תחת חוזה ואנחנו מרוצים ממנו. כעת השחקנים צריכים להתאושש מההדחה הכואבת".

ברצלונה, כידוע, עוד צריכה לשחק ביום ראשון בחוץ נגד אייבר במסגרת מחזור הסיום בליגה ושישה ימים לאחר מכן תתמודד על התואר האחרון שנותר לה, הגביע הספרדי, בגמר נגד ולנסיה, אבל ברתומיאו כבר דיבר בקצרה על העונה הבאה, גם על רקע הדיווחים לפיהם אנטואן גריזמן ואולי מתייס דה ליכט יצטרפו לפרנקי דה יונג שכבר חתם: "אנחנו מתכוננים לעונה הבאה מזה תקופה. יש כבר שחקנים שחתמנו איתם ואנחנו נדבר על זה רק אחרי גמר הגביע".


ואלוורדה. גריזמן ודה ליכט יהיו בין כוכביו בעונה הבאה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי