דיווח: זידאן ינסה לצרף את סלאח, גם מאנה ופפה מועמדים

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

באנגליה מעריכים שריאל מדריד תנסה לפתות את המצרי של יברפול לעבור, אולם מחירו האסטרונומי, כמו גם של חברו לקבוצה, עשוי להוביל לכך שהבלאנקוס יפנו לאופציה של כוכב ליל. וגם: פרלאן מנדי צפוי להצטרף

(גודל טקסט)

בגרמניה ובספרד כבר פרסמו שלוקה יוביץ' חתם ריאל מדריד לחמש שנים בעסקה שלפני חוזהו מוערכת בכ-60 מיליון יורו, גם דיווחים על כך שעסקה לצירוף אדן הזאר סוכמה והוא יחתום בסוף החודש כשצ'לסי תקבל עבורו 100 מיליון יורו, אבל אלה לא היו הרכישות הראשונות של זינדין זידאן בקדנציה השנייה שלו בריאל מדריד ונראה שגם לא האחרונות.

ב"דיילי מייל" המתפרסם באנגליה נטען הבוקר שזיזו מתכוון לנסות ככל שביכולתו לצרף גם את כוכב ליברפול, מוחמד סלאח בן ה-26 שכדי להוציאו מאנפילד יצטרכו בבירת ספרד לשלם סכום עתק. סלאח הבקיע העונה 26 שערים בכל המסגרות, פחות מבעונה שעברה וזה עדיין הספיק לו כדי לסיים כמלך שערי הפרמיירליג שנה שנייה ברציפות (22 שערי ליגה העונה), ובבלאנקוס רואים בו כמחליף האולטימטיבי למשבצת הכוכב שיפנה גארת' בייל. נטען אף כי גם אם המשימה להנחית את סלאח לא תצלח, כן ייעשה ניסיון לצרף שחקן התקפה במקום הוולשי שאמור לעזוב לאור העובדה שהוא לא בתכניות של זידאן.

בנוסף לסלאח הוזכרו כמועמדים גם חברו בליברפול סאדיו מאנה, שגם כדי להוציאו מאנפילד תצטרך ריאל לשלם סכומים גבוהים במיוחד, ואופציה ריאלית הרבה יותר היא של ניקולא פפה מליל, קשר הכנף הימני בן ה-23 שכבש העונה 20 שערים בליגה הצרפתית.


פפה. נחשב לאופציה הריאלית לאור הקושי הצפוי בשחרור סלאח או מאנה (AFP)

ב"אס" הספרדי פרסמו שם של שחקן נןס, שמתקרב לריאל מדריד מהליגה הצרפתית וזהו המגן השמאלי של ליון פרלאן מנדי. לא אחת נכתב שהוא במעקב של הבלאנקוס, אך הדיווח כעת מבשר על כך שהוחלט לצרפו והמחיר יהיה כ-50 מיליון יורו. מנדי בן ה-23, שסיפורו מעורר ההשראה פורסם פעמים רבות, נחשב למועמד לקבוצות בכירות, אך על פי הדיווח בריאל הבהירו לו כי תיאו הרננדז שמושאל לסוסייאדד לא ישוב לסגל, כך שהאפשרות להפוך לשחקן הרכב תלויה רק בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי