סופה של אגדה: איקר קסיאס נאלץ להודיע על פרישה

קסיאס
קסיאס | Gettyimages

אחד השוערים המעוטרים בתולדות הענף התאושש מהתקף הלב שעבר באימון פורטו, אבל בשל כך ייאלץ לסיים את הקריירה רגע לפני יום הולדתו ה-38, כך לפי "O-JOGO" הפורטוגלי. לזכותו 27 תארים ושיאים שספק מתי יישברו

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)
לפני כשבועיים עבר איקר קסיאס אירוע לב במהלך אימון פורטו, והיום (שישי), בצער רב, נודע כי השחקן הספרדי עם הכי הרבה הופעות אי פעם במדי הנבחרת יכריז בקרוב: "אני פורש מכדורגל". כל זאת לפי העיתון הפורטוגלי "O-JOGO", דיווח שבמהרה התפשט לכל רחבי העולם. לפי הדיווח הוא גם יזכה לתפקיד מקצועי בפורטו מיד לאחר שהפרישה תהפוך לרשמית.


בעוד שלושה ימים יחגוג קסיאס את יום הולדתו ה-38, והאירוע שעבר לא הותיר לו ברירה אלא לתלות את הכפפות. מיד לאחר אותו אירוע באימון, בעקבותיו הובהל לבית חולים סמוך ועבר צנתור, העריכו הרופאים כי אין לו אפשרות אחרת מלבד לסיים את הפרק המקצועני בקריירה שלו אחרי למעלה מאלף משחקים בכל המסגרות.


קסיאס, מהשוערים המעוטרים בהיסטוריית המשחק, שזכה ב-27 תארים לאורך הקריירה. בין השאר זכה בחמש אליפויות עם ריאל מדריד, זכה עם הבלאנקוס גם שלוש פעמים בליגת האלופות ובשנה שעברה זכה גם עם פורטו באליפות. אגב, הוא גם השוער הראשון בהיסטוריה ששיחק ב-20 עונות שונות של ליגת האלופות. כמובן ש'סאן איקר' היה שותף לתור הזהב של נבחרת ספרד, איתה זכה במונדיאל 2010 ופעמיים ביורו (ב-2008 וב-2012) ובצעירותו גם בגביע העולם עד גיל 20, ב-1999.



עם אשתו שרה קרבונרו לאחר האירוע בתחילת החודש (אינסטגרם)


World Cup
European Championship
Champions League
La Liga
Copa del Rey
Club World Cup
Primeira Liga

Iker Casillas has announced his retirement from football. He's won everything there is and has nothing left to prove pic.twitter.com/hHMhNJKbeU

— SPORTbible (@sportbible) May 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי