כמה כסף יש לריאל מדריד לרכש? וגם: המסר של זידאן

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

בספרד דווח כי לבלאנקוס יש רק מאה מיליון יורו לבזבוזים בשל חוקי הפייר פליי, והשאר תלוי מכירות. המאמן הבהיר: "אם לא אעשה מה שאני רוצה - אעזוב". בייל ישחק מחר נגד בטיס וצפוי להיפרד מהברנבאו

(גודל טקסט)

לאחר העונה הזוועתית שעברה עליה, ריאל מדריד צפויה לקחת חלק משמעותי בחלון ההעברות הקרוב ולשנות את פניה. הפרסומים אודות שחקנים שמבוקשים באלופת אירופה היוצאת וסכומי הכסף הגדולים שיושקעו ברכש לא פוסקים, אלא ש"מארקה" הספרדי מצנן את ההתלהבות. היום פורסם שריאל מדריד לא תוכל להשתולל במסע הרכש שלה והיא צמודה לתקנות הפייר פליי שמגבילות אותה.

אם לדייק, בספרד פורסם שלמועדון יש מאה מיליון יורו לבזבוזים ושאר הכסף יהיה תלוי במכירת השחקנים. בריאל מדריד רוצים להרוויח 200 מיליון יורו ממכירת שחקנים, כשגארת' בייל יהיה הראשון לעזוב, אך קשה לראות את זה קורה. שאר השמות שבדרך החוצה הם הקשרים מרקוס יורנטה ודני סבאיוס, מריאנו, השוער קיילור נאבאס ואולי איסקו. כזכור, ריאל מדריד כבר השלימה את רכישתו של הבלם הברזילאי אדר מיליטאו מפורטו וכן את הכישרון הצעיר רודריגו.

ריאל מדריד קיימה היום את מסיבת העיתונאים האחרונה שלה לעונה לקראת משחק סיום העונה נגד בטיס בסנטיאגו ברנבאו. המאמן זינדין זידאן לא גילה כמובן את התוכניות של המועדון לקראת העונה הבאה אך סיפק אמירה ברורה: "אם לא אעשה את מה שאני רוצה בקבוצה שלי – אני אעזוב. אני זה שקובע יחד עם המועדון את השחקנים שיצטרפו ומה שאני אעשה איתם".


זינדין זידאן. "אם לא אעשה מה שאני רוצה – אעזוב" (Gettyimages)

על מסע הרכש והקבוצה בשנה הבאה: "כל השחקנים שטובים במועדונים שלהם יכולים לקבל הזדמנות, אני לא אדבר על זה מעבר לכך. אני לא יכול להבטיח שנזכה בכל התארים אבל אני מבטיח שאנחנו נשים את כל הכוח שלנו כדי לשנות דברים. אנחנו הולכים להתכונן לשנה נהדרת. עונה מסובכת כמו זו לא תחזור".

על קיילור נאבאס: "אני לא חושב שזה משחקו האחרון, יש לו חוזה, נראה מה הולך לקרות. אף אחד לא יודע על מה דיברתי עם קיילור נאבאס. אני מדבר עם כולם". 

ובחזרה למשחק, מי שיחזור מחר לסגל ריאל מדריד לאחר שבועיים בהם נופה למרות שהיה כשיר, הוא גארת' בייל. בספרד בטוחים שמחר יהיה זה משחקו האחרון של הוולשי בברנבאו ובשבוע האחרון נכתב לא מעט על כך שהצרפתי צריךלתת לבייל הזדמנות ראויה להיפרד מהקהל. זידאן אמר: "הוא יהיה בסגל, אני יכול להגיד". עוד הוסיף זידאן: "יהיו שינויים, לא אגיד מעבר". 


גארת' בייל. צפוי להיפרד מהברנבאו (AFP)

המאמן הצרפתי אמנם טרם ניצח במשחק חוץ מאז שחזר לקווים, אך במשחקי הבית שמר על מאזן מושלם. קארים בנזמה זקוק לשלושער כדי לשבור את רקורד ההבקעות שלו לעונה. הקפטן סרחיו ראמוס הפצוע ימשיך להיעדר. אצל היריבה, בטיס השיגה ניצחון דרמטי 1:2 על הואסקה משער ענק של חואקין סאנצ'ס, אך רשמה סיבוב שני מאכזב. המאמן קיקה סטיין אמר שלא חושש לגבי עתידו ושיש לו חוזה. הקבוצה מאנדלוסיה הפסידה כבר עשר פעמים העונה מחוץ לביתה, אם כי בשנה שעברה הדהימה את ריאל מדריד בברנבאו עם שער דרמטי בתוספת הזמן בדרך לניצחון 0:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי