זידאן ספג ביקורות על היחס לבייל. מרסלו: "עונה קשה"

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

"סוף ראוי לשנה הרסנית", נכתב בספרד. המאמן חטף מהעיתונאים על ספסולו של בייל: "זה לא הוגן. הוא בעצמו היה שחקן גדול, והוולשי היה חלק מההיסטוריה שעשה". ואלוורדה רמז שנבאס יעזוב. המגן הבטיח: "הכל ישתנה"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד סיימה את העונה האיומה שעברה עליה עם הפסד ביתי 2:0 לבטיס בסנטיאגו ברנבאו. היא אגרה 68 נקודות בלבד וכבשה 63 שערי זכות – הנתונים הכי נמוכים שלה מאז עונת 2005/06, העונה האחרונה של זינדין זידאן כשחקן. הצרפתי רשם הפסד ביתי ראשון מאז שחזר לעמוד על הקווים , וב-11 משחקי הליגה שניהל השיג 17 נקודות בלבד. "סיום עצוב ומדכא", נכתב במארקה על אלופת אירופה היוצאת, "סוף ראוי לשנה הרסנית". ב"אס" כתבו: "משפיל עד הסוף".


גם המאמן לא נותר חף מאשמה. ולא רק על מאזנו הדל ("הברנבאו לא יהיה סלחן בעונה הבאה, לאחר שזו הסתיימה עם שפל היסטורי. גם עם זידאן זה היה סבל של חודשיים וקצת", נכתב ב"מארקה") אלא בעיקר על כך שלא אפשר לגארת' בייל להיפרד מהסנטיאגו ברנבאו, מהלך שהפתיע רבים על אף שהמאמן לא רוצה את השחקן לקראת העונה הבאה והיחסים העכורים בין הצדדים. "זו הייתה מחווה מפתיעה ומאוד לא הוגנת. גם בייל היה חלק מההיסטוריה שעשה זידאן ורצף הזכיות בצ'מפיונס. זידאן היה שחקן כדורגל גדול בפני עצמו, והוא יודע עד כמה זה היה חשוב".


זידאן סיכם: "אסור לנו לשכוח את העונה הזו, היא תחייב אותנו להשתפר. זה לא שאנחנו לא רוצים, אנחנו פשוט לא יכולים. הדבר הכי טוב הוא שהעונה הזו נגמרת. אני יכול להבטיח לאוהדים שנעשה הכל כדי לחזור לנצח את הכל ולזכות בכל התארים. המשחק האחרון של גארת' בייל וקיילור נבאס? לא, אני לא יודע".  מנגד, הקשר פדה ואלוורדה אמר: "אני לא יכול לומר מה נבאס אמר לנו לפני המשחק. הוא כמו אבא בשבילי". השוער קיבל קריאות עידוד לאורך כל המשחק כשהקהל הפסיק את הבוז כדי להריע לשוער. "פרידה עם הרבה לב ורגש", נכתב ב"מארקה".






מרסלו אמר בסיום המשחק: "זו הייתה עונה רעה, ארוכה וקשה. לא רצינו שהעונה תהיה כזו. האשמה היא עלינו, התחלנו רע וסיימנו רע. ניסינו לעשות הכל אבל לא הצלחנו. נרצה לשנות את המצב בעונה הבאה והכל ישתנה. ריאל מדריד תחזור. אני לא חושב שזו פרידה עבור השחקנים". על שריקות הבוז: "כשאתה מנצח זה קל, אבל כשלא מצליחים אתה צריך להשתמש בבוז כמוטיבציה. יום אחד אתה סופג בוז וביום אחר מוחאים לך כאפיים, זה הכדורגל".  נקודת האור היחידה במשחק מצד הלבנים היה ציון הדרך של לוקה מודריץ', שחווה אף הוא עונה חלשה, ושיחק את משחקו ה-200 בליגה הספרדית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי