באנגליה מדווחים שדה ליכט יצטרף לדה יונג בברצלונה

מתיאס דה ליכט
מתייס דה ליכט | AFP

על פי 'סקיי ספורטס', הקפטן בן ה-19 של אייאקס יצטרף לפרנקי דה יונג ויעבור לקאמפ נואו בתמורה ל-65 מיליון יורו. מלקום מבוקש בדורטמונד, אך ברצלונה מתכננת לשחררו רק לליגה האנגלית

(גודל טקסט)
ע"פ דיווח ה'סקיי ספורטס', מתיאס דה ליכט סיכם את תנאיו בברצלונה ויעבור בקיץ הקרוב. בתום סאגה ארוכה, הבלם והקפטן בן ה-19 של אייאקס, יצטרף לחברו לקבוצה, פרנקי דה יונג, שחתם בברצלונה בחודש מרץ האחרון והשניים ישתפו פעולה בעונה הבאה בקאמפ נואו.


לפי הכתבה, הבלם שרשם העונה 55 הופעות בשורות אייאקס ועזר לה לזכות בדאבל ולהעפיל עד לחצי גמר ליגת האלופות, עבור לאלופת ספרד בתמורה ל-65 מיליון יורו, כששאר הקבוצות שהוזכרו בעניינו הבינו שההולנדי נעול על מעבר לברצלונה. ב"ליברפול אקו" נכתב שהקבוצה של יורגן קלופ לא תנסה לצרפו, ובראש סדר העדיפויות נמצא חיזוק להתקפה. מנגד, בספרד דווקא פורסם שהדרך עוד ארוכה. ב"אס" נכתב שטיוטת חוזה כבר הועברה לשחקן אך הבלם מודע לביקוש העצום שיש לו ודורש שכר גבוה יותר ממה שסוכם.


בינתיים, מי שעשוי לעשות את הדרך החוצה הוא מאלקום, קשר הכנף ברזילאי שנרכש בקיץ האחרון ומבוקש בבורוסיה דורטמונד. הברזילאי לא הצליח להשתלב בקבוצה העונה ורשם רק 1000 דקות, וסגנית אלופת גרמניה רואה בשחקן כמחליפו האפשרי של כריסטיאן פולישיץ' שיעזוב לצ'לסי. אולם, למרות היחסים המצוינים בין הקבוצות, לאחר העסקאות האחרונות של עוסמאן דמבלה ופאקו אלקאסר, הקטאלונים מאמינים שבאנגליה נמצא הכסף הגדול, ומנהלים שיחות עם ארסנל וטוטנהאם על מלקום ודמבלה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי