ראקיטיץ': "רוצה להישאר ולזכות בצ'מפיונס". קשיים מול דה ליכט

איבן ראקיטיץ'
איבן ראקיטיץ' | Gettyimages

הקשר הקרואטי מאושר בברצלונה ואומר בראיון: "העמדה שלי תפוסה", לצד הקושי להסביר את המפלה באנפילד. אלופת ספרד מחכה שקפטן אייאקס ימנע משיקולים כלכליים. סלטה ויגו דחתה הצעה על מקסי גומס

(גודל טקסט)
מי השחקן שרשם הכי הרבה הופעות במדי ברצלונה עם שני מאמניה האחרונים? איבן ראקיטיץ'. ולמרות זאת, השמועות על עזיבתו הקיץ לא פוסקות, גם בשל צירופו של פרנקי דה יונג.  הקשר לעומת זאת היה ברור מאוד לגבי עתידו. ראקיטיץ' אמר: "יש לי שלוש שנים נוספות בחוזה וזה המקום בו אני רוצה להיות, אני מאושר כאן וגם משפחתי. אני טוטאלי בכדורגל. אני רוצה עוד עונה מושלמת כמו השנה הראשונה שלי. הדיבורים על כך שאעזוב הם לא מהצד שלי. אני מכבד את אינטר. פ.ס.ז? אני אשתה קפה ואחייך. זה ממלא אותי גאווה אך לא מעבר. האוהדים אמרו לי שהם רוצים שאשאר". הקשר אמר בנוגע לדה יונג: "הוא רכש מצוין, אני שמח שהוא הצטרף, כל שחקן טוב שמשפר את הקבוצה זה מצוין, אבל העמדה שלי תפוסה".



על המפלה באנפילד
: "הלוואי שהייתי יכול להסביר בדקה מה קרה שם, גם חצי שעה לא תספיק לי. בספורט, בכלל, יש דברים שאתה לא יכול להסביר. איך אפשר להסביר שהאיש הכי מהיר בעולם עושה 100 מטר תוך פחות מעשר שניות? כבר אמרנו בשנה שעברה שאנחנו צריכים ללמוד. לאף קבוצה לא תהיה יותר תשוקה מאיתנו בשנה הבאה. זה היה שיעור קשה". אין לנו "קיר" בדרך, עשינו משחקים נפלאים כמו המשחק הראשון והגענו שוב ושוב לחצי הגמר".

 

ביום שבת תוכל ברצלונה להשלים דאבל כשתשחק מול ולנסיה בגמר הגביע (21:45, שידור ישיר בספורט1). ראקיטיץ' התייחס למשחק: "זה לא יהיה קל, ולנסיה בכושר מצוין. זה המשחק האחרון של העונה, יש תואר על כף המאזניים ואנחנו רוצים לסיים את העונה עם דאבל כמו בשנה שעברה. אסור לשכוח שעשינו עונה טובה מאוד". אם נזכה בדאבל אתן לעונה הזו ציון 8". הקרואטי הוסיף שארנסטו ואלוורדה הוא המאמן המושלם עבור ברצלונה ואחרי המשחק הראשון נגד ליברפול כולם שיבחו אותו. על סגנון המשחק: "אני לא מבין למה אומרים את זה, אנחנו שולטים בכדור כמעט נגד כל יריבה".




בינתיים בשער ה"ספורט" נכתב על המצב הסבוך עם הבלם תומאס דה ליכט. ברצלונה הייתה משוכנעת שמדובר ב"שבוע דה ליכט" כפי שנכתב בתקשורת, ולוחצת על הבלם ההולנדי של אייאקס לתעדף את הפרויקט הספורטיבי שלה על פני שיקולים כלכליים. גם סוכנו מינו ראיולה מערים קשיים והעיסקה תקועה כרגע בשל עמלת סוכן. הנשיא ג'וזף ברותמיאו רואה בהחתמתו של ההולנדי רכש אסטרטגי ויעשה מאמצים אישיים לקדם את העסקה.


עוד שחקן שאלופת ספרד תשמח לצרף לשירותיה הוא החלוץ האורוגוואי של סלטה ויגו, מקסי גומס. החלוץ האורוגוואי בן ה-22 כבש אשתקד 13 שערי ליגה. לפי תחנת רדיו מקומית, הקבוצה מגליסיה דחתה הצעה ראשונה של ברצלונה עבורו. אלופת ספרד הציעה 25 מיליון יורו, מחצית מסעיף השחרור, ולא תמכור בפחות מ-40 מיליון יורו.

 

בנושא אחר, העיתון פראנס פוטבול הצרפתי שמעניק את כדור הזהב, העביר ביקורת על עוסמאן מבלה. "הכישרון העצום שלו בלתי מעורער, אבל ההופעות שלו אינן עומדות בציפיות. לעתים קרובות הוא כובש שערים יוצאי דופן, אך מה עם התמדה, רצינות ועבודה.". לאחר שציינו את הסטטיסטיקה שלו העונה – 14 שערים ו-9 בישולים ב-42 משחקים, נכתב על הצד השני – הערות המשמעת והפציעות.
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי