חואקין קפארוס עזב את סביליה, רודי גרסיה התפטר ממארסיי

חואקין קאפרוס
חואקין קאפרוס | Gettyimages

לאחר סיום מאכזב ללא הכרטיס לליגת האלופות, בהנהלת האנדלוסים החליטו שלא להמשיך עם הספרדי שירד לקווים בחודש מרץ. המאמן הצרפתי הניח את המפתחות מחזור אחד לסיום העונה בליגה הצרפתית

קבוצות: מארסיי סביליה
(גודל טקסט)
הליגות הבכירות יסתיימו באופן רשמי בשבוע הבא לאחר שהתקיימו מחזורי הנעילה של הליגה האיטלקית והצרפתית ובמועדונים הבכירים חושבים כבר על העונה הבאה ומבצעים שינויים בעמדת המאמן.


בסביליה של מואנס דאבור החליטו לסיים את דרכו של חואקין קפארוס לאחר שנה אחת בקבוצה. המאמן בן ה-63 החל את העונה כמנהל מקצועי של האנדלוסים, אך נאלץ לרדת לקווים עקב פיטוריו של פאבלו מאצ'ין ונדחק לפינה עקב חזרתו של מונצ'י מרומא כמתווה הדרך הראשי של המועדון. בליגה לא הצליח להשלים את המשימה ולהעפיל לליגת האלופות ולכן במועדון החליטו לא להמשיך עם המאמן הוותיק.


בנוסף רודי גרסיה מאמן מארסיי, שעדיין לא סיימה את העונה החליט לעזוב את הקבוצה הצרפתית לאחר שרשם את העונה החלשה ביותר של הקבוצה מאז 2014 כאשר הוביל אותה למקום השישי והמאכזב שכלל בין היתר גם הדחה מוקדמת בשלב הבתים של הליגה האירופית. התכולים יכולים לעלות למקום החמישי אם ינצחו את מונפלייה במשחק הבא, אבל הוא למעשה לפרוטוקול בלבד מכיוון שאינו מעניק כרטיס לאירופה.







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי