דיווח: בריאל אישרו את האפשרות שסרחיו ראמוס יעזוב

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

אחרי הפרסומים ברחבי אירופה לפיהם קפטן הבלאנקוס שוקל לעזוב את מדריד לטובת הפרמיירליג, ב"מארקה" נטען כי גורמים במועדון אישרו להם שהבלם נועד עם הנשיא פלורנטינו פרס כבר לפני כשבועיים

(גודל טקסט)

ברחבי אירופה מדווחים בשעות האחרונות על רצונו של סרחיו ראמוס לעזוב את ריאל מדריד. הבלם והקפטן, מי שהגיע לסנטיאגו ברנבאו ב-2005 מסביליה ואז הצעיד את הבלאנקוס לשלל תארים והפך לסמל הבלתי מעורער אחרי עזיבת סמלים וכוכבים כמו איקר קסיאס, כריסטיאנו רונאלדו ואחרים, מפנטז על מעבר לפרמיירליג לפי הידיעות האחרונות, כשבין המגששות ניתן למצוא את מנצ'סטר יונייטד וליברפול.

לאחר מכן דווח ב"מארקה" כי בריאל מדריד אישרו להם את הידיעה שהקפטן שוקל את עתידו ואף הוסיפו שאף אחד במועדון לא הופתע מהפרסומים, מכיוון, כך נודע כעת, שכבר לפני שבועיים נועד הבלם עם נשיא המועדון פלורנטינו פרס בביתו של ראמוס ובשיחה פנים מול פנים סיפר לו על מחשבתו לעזוב.

גם אביו של סרחיו ראמוס נכח בפגישה, במהלכה הסביר הקפטן לנשיא פרס מדוע הוא שוקל בכובד ראש לעזוב. השניים סיכמו ביניהם לשוחח פעם נוספת בימים הקרובים, אז נראה שיוכרע עתידו של הבלם בקבוצה. חוזהו של סרחיו ראמוס מסתיים רק ב-2021 ועד לפני שבועיים אף אחד, כולל המאמן זינדין זידאן, לא ציפה שהאפשרות הזו כלל תהיה ממשית.


סרחיו ראמוס. מרגיש שזה הזמן לשינוי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי