מרסליניו: "אני האדם הכי מאושר כרגע". פארחו בכה בסיום

ולנסיה זוכה בגביע
ולנסיה זוכה בגביע | Gettyimages

המאמן זכה בתואר ראשון בקריירה בגיל 53. הקפטן: "עברתי כאן רגעים קשים, זה כל כך חשוב עבור המועדון לזכות בתואר". גם בספרד חגגו עם ולנסיה: "העטלפים סיימו את ההגמוניה של ברצלונה והתגברו אפילו על מסי"

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
רק לפני פחות מחודש המאבק על המקום הרביעי בספרד נראה מסובך עבורה ו-ולנסיה הודחה בחצי גמר הליגה האירופית על ידי ארסנל. אלא שהקבוצה של מרסליניו סיימה את שנת המאה להיווסדות המועדון בצורה הכי טובה שיש עם ניצחון 1:2 על ברצלונה בגמר הגביע וחגגה תואר ראשון מאז 2007/08, אז גברה 1:3 על חטאפה בגמר משערים של חואן מאטה, אלכסיס רואנו ופרננדו מוריינטס. רחובות העיר היו בטירוף ואלפים יצאו לחגוג מיד לאחר שריקת הסיום. דגלים, צעיפים וגם מכוניות שצפרו בלי סוף. זו הייתה שנה מאוד עמוסה עבור הקבוצה ששיחקה לא פחות מ-61 משחקים בכל המסגרות. הקבוצה תמשיך את החגיגות הערב כשתחזור לולנסיה.


המאמן מרסליניו עשה היסטוריה וחגג את התואר הראשון בקריירה הארוכה שלו. מרסליניו אמר: "אני האדם הכי מאושר כרגע, אין לי מילים. הזכייה בתואר, הגמר המרגש נגד ברצלונה. אני להוט להודות לכולם. חשוב לציין שהתמיכה של המועדון הייתה המפתח. השנה התחלנו לא טוב, בניגוד לשנה שעברה, התוצאות לא הגיעו, עברנו הרבה סבל, גם הערב, אבל השחקנים נתנו לי הזדמנות לנצח. זה הזמן ליהנות. אם הייתם שואלים אותי בדצמבר או ינואר אז לא הייתי מאמין".


הקפטן דני פארחו נפצע ולא היה יכול לעזור לקבוצתו בחצי השעה האחרונה. פארחו אמר בדמעות לאחר המשחק: "זה היום הכי מאושר שלי בולנסיה. זה מדהים בשבילי ועבור כל המשפחה שלי. אני כבר שמונה שנים במועדון. עברתי הרבה רגעים קשים, וזה כל כך חשוב עבור המועדון לזכות בתואר. אני רוצה להודות לכולם, עשינו היסטוריה בשנת המאה. אי אפשר לבקש יותר".




"המאה של ולנסיה", נכתב ב"אס", שם צוין כי הזכייה הזו היא הזכייה היפה ביותר בגביע: קבוצה שנולדה מחדש, הגיעה למאני טיים והצליחה להסתיר את פגמיה, כזו שהוכיחה שהרצון הוא הדבר כמעט הכי חשוב בכדורגל. "ולנסיה טסה למתפרצות במחצית הראשונה וידעה לסבול במחצית השנייה". ב"מארקה" סיכמו: "ולנסיה סיימה את ההגמוניה של ברצלונה בגביע. לא הרבה קבוצות יכולות להגיד שהן ניצחו את ברצלונה ומסי בגמר כלשהו. 11 שנים עקרות באו לקיצן".


אניל מורטי, נשיא ולנסיה, אמר לאחר המשחק: "זה מדהים אחרי כל הסבל שעברנו דווקא בעונת המאה. תודה רבה לקהל, היום ניצחנו 0:10 ברחובות, האוהדים היו בכל  מקום והם ראויים לניצחון. אני שמח שהם יראו את הקבוצה הזו בליגת האלופות. פארחו קפטן נפלא". מנגד, לגבי עתידו של רודריגו הנשיא בחר שלא להגיב: "אין תגובה". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי