פרס: "ראמוס לא יעזוב בחינם. היחסים עם רונאלדו נפלאים"

פלורנטינו פרס, סרחיו ראמוס
פלורנטינו פרס, סרחיו ראמוס | AFP

נשיא ריאל מדריד שובר שתיקה. הוא מאשר שהקפטן ביקש לעזוב, לא מתחרט על עזיבתו של הפורטוגלי שפשוט חיפש אתגר חדש ומסכם את העונה הנוכחית: "זו הייתה שנה רעה מאוד, השחקנים קרסו"

(גודל טקסט)
נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, הוא הכתובת העיקרית של האוהדים וופרשני הכדורגל לכך שהקבוצה הציגה את העונה הגרועה ביותר שלה מזה עשרים שנה. הנשיא התראיין אתמול בתוכנית הטלוויזיה "אל טרנזיסטור" ושבר שתיקה. הוא סיכם את העונה האחרונה, דיבר על עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, אישר שהקפטן סרחיו ראמוס אכן ביקש לעזוב לסין, ואיך לא: גם על אמבפה וניימאר"


פרס אמר על כריסטיאנו רונאלדו: "הוא השחקן הטוב ביותר שהחתמתי איי פעם, מקצוען אמיתי. היחסים שלי איתו תמיד היו מושלמים ולא היו לנו חילוקי דעות, על כסף או בכלל. השמועות לא היו נכונות. הוא רצה לשפר את החוזה שלו ומצא אתגר חדש ביובנטוס". על כך שלא צירף מחליף: "זה קשה למצוא שחקן ברמה שלו, אבל היו לנו שחקנים טובים – גארת' בייל, מרקו אסנסיו, ויניסיוס, אני לא חושב שזו הייתה הבעיה העונה. אני לא מתחרט על עזיבתו, הנפילה הייתה מגיעה בכל מקרה".


מייד לאחר מכן נשאל הנשיא על סרחיו ראמוס ולא הכחיש: "הוא בא למשרד שלי וביקש ממני להשתחרר בחינם בגלל הצעה מפתה מאוד מסין. אמרתי לו שאני לא יכול לתת לו לעזוב, אי אפשר לתת לקפטן לעזוב בחינם, זה נורא. ראמוס יעזוב רק אם ישלמו את סעיף השחרור שלו (800 מיליון יורו)". פרס כן שלל את הדיווחים לפיהם ראמוס אמר לו לאחר התבוסה מול אייאקס: "תשלם לי ואעזוב".




על זינדין זידאן: "הוא עזב משום שהיה מותש, כמו הקבוצה. כל השחקנים הציגו העונה יכולת ירודה חוץ מקארים בנזמה. הוא היה לחוץ משום שהעונה הקודמת בליגה הייתה לא טובה, הוא התקשר אליי, הגיע למשרד וביקש הפסקה. לא היה קשה לי לשכנע אותו לחזור לריאל מדריד". על כך שגם עם המאמן הצרפתי ריאל מדריד סיימה את העונה רע, אמר הנשיא: "הוא לא הגיע כדי לשקם עונה בליגה".


על ז'ולן לופטגי: "לא היו הרבה מאמנים חופשיים. ליורגן קלופ היה חוזה למשך חמש שנים. דיברתי עם נשיא ההתאחדות הספרדית ורציתי להודיע מהר על המינוי. אני חושב שקרה משהו מוזר. הפסדנו הרבה משחקים והקבוצה לא הייתה ברמה המתאימה".


על העונה הנוכחית: "עולם הכדורגל לא רציונלי, אתה צריך לנצח כל הזמן, זו קבוצה שזכתה ארבע פעמים בליגת האלופות בחמש שנים ויזכרו אותה לעד כמו את עידן אלפרדו די סטפנו. השנה כל השחקנים נעלמו מלבד בנזמה, הם לא עמדו במשימה משום שלא הצליחו להתמודד עם העייפות הפסיכולוגית, הפיזית, המתח והלחץ. הייתה לנו עונה גרועה" ורק בנזמה היה נקודת אור".
 





הפרויקט החדש, אמבפה וניימאר: "לא דיברתי עם זידאן לגבי שחקנים ולא פניתי לאמבפה או ניימאר, עונת הההעברות מתחילה רק ב-1 ביולי. נדבר עם זידאן והכל עניין של מכירה מול קנייה. יוביץ' הוא שחקן שכולם אוהבים. אנחנו לא הולכים להציג את אדן הזאר בשבוע הבא, איך אפשר לדבר עם מועדון שמשחק מחר בגמר הליגה האירופית? זה לא יהיה מכובד. אני לא מכחיש שאנחנו רוצים לצרף את הזאר כבר כמה שנים, אבל זה עדיין לא קרה". הנשיא התייחס גם לשחקנים שנמצאים בדרך החוצה: "לא קיבלנו אף הצעה על גארת' בייל או שחקנים אחרים", והוסיף שהוא לא יודע אם קיילור נבאס יעזוב ולכן לא נפרד ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי