וילאש בואש הוצג במארסיי, סילביניו בליון. קבאני בדרך לאתלטיקו?

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | Gettyimages

חלון ההעברות: תחנת רדיו בספרד דיווחה שהחלוץ רוצה לחבור לסימאונה, שצירף מחליף לגודין, אך המעבר תלוי בעזיבתו של קוסטה. וגם: קבוצות הליגה הצרפתית מינו מאמנים, נאפולי ממשיכה לחזר אחרי רודריגו

(גודל טקסט)
רשמי
* אתלטיקו מדריד מתחילה לבנות את ההגנה החדשה שלה לקראת העונה הבאה והיום (שלישי) הודיעה על החתמה ראשונה: הבלם פליפה מצטרף מפורטו בתמורה ל-20 מיליון יורו. סעיף השחרור שלו. הברזילאי בן ה-30, שרשם 51 משחקים העונה ויכול לשחק גם בעמדת המגן הימני, היה המחליף האידיאלי לדייגו גודין מבחינת דייגו סימאונה. שני המועדונים הודיעו רשמית על ההחתמה באתרי האינטרנט שלהם. 


* אנדרה וילאש בואש, שנעלם מצמרת הכדורגל העולמי בשנים האחרונות, חוזר לחמש הליגות הבכירות עם חוזה לשנתיים במארסיי הצרפתית.


Bienvenue à notre nouvel entraîneur, André Villas-Boas ⚪️ #WelcomeAVB#OMnationpic.twitter.com/eOnS6WFGF6

— Olympique de Marseille (@OM_Officiel) May 28, 2019

* לידס הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של המאמן מרסלו ביילסה לעונה נוספת, על אף שלא הצליח להחזיר את הקבוצה לפרמיירליג.



* המנהל המקצועי של ליון, שחקן העבר ז'וניניו, זכה לקבל את מבוקשו והיום הוצג רשמית המאמן סילביניו, שחקן עבר נוסף שהיה עוזרו של צ'יצ'ה, מאמן נבחרת ברזיל.


Coach Sylvinho et Directeur Sportif Juninho ! pic.twitter.com/s7PSeQliUI

— Olympique Lyonnais (@OL) May 28, 2019


שמועות

* נאפולי ממשיכה בחיזוריה אחרי חלוץ ולנסיה ונבחרת ספרד, רודריגו מורנו. לפי ה"קוריירה דלה ספורט", הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הציעה 40 מיליון יורו על החלוץ, הצעה שנדחתה על ידי מחזיקת הגביע בספרד. העטלפים מצפים להצעה של למעלה מ-50 מיליון יורו.


* אדינסון קבאני קיבל הצעה מפתה ממנצ'סטר יונייטד וצפוי לסרב בנימוס, כך לפי "מירור" האנגלי. החלוץ האורוגוואי רוצה לכבד את חוזהו בפריז סן ז'רמן (חתום עד 2020). מנגד, בתחנת הרדיו הספרדית "קדנה סר", נכתב שהחלוץ השיב בחיוב לאתלטיקו מדריד וההעברה תלויה ביכולתם של הספרדים למכור את דייגו קוסטה.




* לפי "ספורט", ברצלונה שוקלת למכור את עוסמאן דמבלה, הקשר הצרפתי בן ה-22, ותבחן בזהירות הצעות שיגיעו. דמבלה בן ה-22 מאכזב מאוד בהתנהלותו מחוץ למגרש וסובל מפציעות רבות והוא כבר לא נמצא במעמד של "בלתי ניתן להעברה". אם תגיע הצעה שמתקרבת למאה מיליון יורו – אלופת ספרד תמכור בלי להסס.


* מנצ'סטר יונייטד וארסנל נאבקות על המגן הימני של פ.ס.ז', תומאס מונייה. הבלגי איבד ממעמדו בקבוצה לאחרונה והפך לשחקן ספסל והוא ישמח לשחק בליגה האנגלית. המאמן אונאי אמרי מפציר בהנהלת התותחנים לעשות הכל כדי להחתימו כדי שיוכל להוות תחרות למגן הימני הקטור ביירין, כאשר סטפן ליכשטיינר עוזב. לפי הדיווח, לארסנל יש יתרון – הקשר המיוחד בין המגן למאמן אונאי אמארי כשהאחרון עמד על הקווים בפריז, וכן העובדה שארסנל תשחק בליגת האלופות בעונה הבאה אם תנצח את צ'לסי בגמר הליגה האירופית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי