החיפושים נמשכים: סביליה הגישה הצעה רשמית על דוסט

באסט דוסט
באסט דוסט | Gettyimages

האנדלוסים רוצים לצרף חלוץ רביעי שימלא את החלל שהותיר אנדרה סילבה ששב למילאן, ספורטינג סירבה לשמונה מיליון יורו ודורשת כ-20. הבלם דייגו קרלוס על סף חתימה, לואיס מוריאל רוצה להישאר בפירנצה

(גודל טקסט)

סביליה לא מסתפקת במואנס דאבור, ויסאם בן ידר ומוניר אל חדאדי ומנסה לצרף חלוץ רביעי לסגל כאשר המטרה היא למלא את החלל שהותיר אנדרה סילבה ששב למילאן לאחר עונת השאלה לא ממש מוצלחת בשורות האנדלוסים.

לפי דיווחים בפורטוגל, האנדלוסים הגישו הצעה רשמית לספורטינג ליסבון על סך שמונה מיליון עבור באסט דוסט בן ה-30, אולם הקבוצה הפורטוגלית דורשת בין 15 ל-20 מיליון יורו תמורת החלוץ ההולנדי שהפציץ לא פחות מ-76 שערי ליגה ב-83 הופעות בשלוש העונות האחרונות.

לואיס מוריאל, שהושאל העונה מסביליה לפיורטינה ואמור לשוב לספרד, הביע לאחרונה את רצונו להישאר בעונה הבאה בפירנצה וכעת מתנהל משא ומתן בין המועדונים כאשר החלוץ מחזיק בחוזה עד 2022. "אני שמח פה מאוד ומקווה שאצליח לשכנע את המאמן להשאיר אותי", ציין לאחרונה הקולומביאני שאמור לעלות לוויולה כ-14 מיליון יורו.

מי שאמור לחזק את מרכז ההגנה ולהפוך לשחקן הרכש השני של סביליה הוא דייגו קרלוס, הבלם הברזילאי של נאנט הצרפתית, שינחת מחר (שני) בספרד ויחתום לחמש שנים בכפוף לבדיקות הרפואיות.


דוסט. סביליה תשפר את הצעתה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי