סילסן התייחס לעתידו וחשף את השיחה בינו לבין דה ליכט

יאספר סילסן, מתיאס דה ליכט, וירג'יל ואן דייק
יאספר סילסן, מתיאס דה ליכט, וירג'יל ואן דייק | Soccrates Images

שוער ברצלונה ונבחרת הולנד דיבר בספרד לקראת גמר ליגת האומות נגד פורטוגל (ראשון ב-21:30, ספורט1): "באים לזכות". על בלם אייאקס: "הוא יודע מה הוא צריך לעשות". על העונה הבאה: "ולנסיה? טרם החלטתי"

(גודל טקסט)

"ישבתי עם דה ליכט, עברנו ביחד על כל האפשרויות שעומדות בפניו והסברתי לו שבסופו של דבר זו החלטה שלו", כך סיפר יאספר סילסן, השוער המחליף שעשוי לעזוב את ברצלונה במהלך הקיץ וחברו של בלם אייאקס לנבחרת הולנד, בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית.

העצה שנתן לו: "אני לא יכול להחליט עבורו היכן הוא ישחק בעונה הבאה, אלא רק יכול לספר לו דברים טובים על ברצלונה. אמרתי לו שזה מועדון פשוט נהדר. דה ליכט בחור טוב והוא יודע מה הוא צריך לעשות", הוסיף.

על עתידו בברצלונה: "אני עדיין לא יודע מה הולך לקרות, אני אצא לחופשה לאחר גמר ליגת האומות ורק אז תתקבל החלטה. הסוכן שלי מטפל בכך ואני מעדיף להתמקד במשחק מחר נגד נבחרת פורטוגל. מעבר לוולנסיה? זאת קבוצה נהדרת, אבל עדיין לא שוחחתי עם נציגיי כך שאני ניזון ממה שאני קורא בעיתונים ובאתרים", סיכם.


סילסן ודה ליכט במדי נבחרת הולנד (Gettyimages)

על הגמר נגד פורטוגל: באנו במטרה לזכות בגביע ואנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה. פורטוגל נבחרת טובה שיש לה עוד הרבה דברים להציע חוץ מכריסטיאנו רונאלדו, אבל אנחנו בטוחים בעצמנו כי שיחקנו נגדם בעבר והתמודדנו איתם בצורה טובה".

מחר (ראשון ב-21:30, שידור ישיר בספורט1) דה ליכט, סילסן ונבחרת הולנד יפגשו כאמור את רונאלדו ונבחרת פורטוגל בגמר ליגת האומות כאשר המנצחת תהיה הראשונה אי פעם שתזכה במפעל החדש ובנוסף תכניס לחשבון הבנק עשרה מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי