דה ליכט בראיון: "לא יודע אם זה הזמן לעבור לברצלונה"

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

הבלם ההולנדי שמבוקש בכל אירופה, יוצא לחופשה לאחר עונה ארוכה ויחשוב היטב על עתידו: "אני לא יודע עדיין מה הלב שלי אומר". קפטן אייאקס הוסיף שחשוב לו להיות שחקן חשוב ושהכסף אינו מהווה שיקול, אלא התזמון

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
ביום ראשון נכנעה הולנד 1:0 לפורטוגל בגמר ליגת האומות, במה שחתם את עונת הכדורגל הארוכה עבור מתיאס דה ליכט (19), קפטן אייאקס ובלמה של נבחרת הולנד. הבלם שמבוקש בברצלונה, פריז סן ז'רמן ויובנטוס, אפילו חשף שכריסטיאנו רונאלדו הציע לו להצטרף לביאנקונרי, אלא שעתידו עדיין לוט בערפל. בראיון ל"מונדו דפורטיבו" המשיך הבלם ליצור ספקות בנוגע לעתידו.


דה ליכט סיכם את העונה האחרונה עבורו: "אני חושב שזו הייתה עונה מרהיבה, הן עבורי ברמה האישית והן עבור הקבוצות שלי, אייאקס ונבחרת הולנד". על כך שהקבוצות הגדולות באירופה רודפות אחריו, אמר הבלם "בשבילי זה כבוד גדול וגאווה עצומה".


על עתידו: "אני עדיין אני עדיין לא יודע מה הלב שלי אומר, במהלך החופשה אני אוכל לחשוב על זה כמו שצריך ולהחליט לגבי עתידי. אני לא ממהר. הדבר החשוב ביותר עבורי הוא לדעת שבקבוצה הבאה שלי אני אוכל לשחק הרבה משחקים ולהיות שחקן מוביל. אני לא יודע מתי אני אפתור את זה, אני אקח את הזמן עד שאהיה שלם עם המצב. כסף לא יהיה הבעייה". כשנשאל על כך שלברצלונה יש כבר ארבעה בלמים, אמר ההולנדי: "כמובן שלברצלונה יש הגנה מעולה, אבל זה הגיוני, אני לא מפחד מתחרות, ותחרות תהיה לי גם בקבוצות אחרות".




קפטן נבחרת הולנד נשאל האם זה לא החלום שלו לשחק לצידם של פרנקי דה יונג, חברו מאייאקס, וליאו מסי, ואמר: "כמובן שזה יהיה נחמד". כשנשאל על כך שברצלונה ככל הנראה לא תוכל להציע לו שכר גבוה בדומה לפ.ס.ז', אמר: "כסף זו הבעיה". המראיין הקשה ושאל אותו – "אם כסף זו לא הבעיה ואתה לא מפחד מתחרות, למה לא חתמת בברצלונה?", ודה ליכט השיב: "אני לא יודע אם זה הזמן המתאים". רק בסוף מאי אמר השחקן כי אייאקס זו קבוצת החלומות שלו וייתכן שימשיך בשורותיה. הסאגה עדיין לא הסתיימה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי