דיווח: למפארד השתכנע ע"י אברמוביץ' לחזור לצ'לסי

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Gettyimages

העברות: הבעלים הבטיח לשחקן העבר חוזה לשנתיים לפחות כדי שיוכל להותיר חותם. מנצ'סטר יונייטד דחתה את ההצעה של אינטר לטרייד בין לוקאקו לאיקרדי. באיירן רוצה את בייל בהשאלה ומוכנה לעמוד בשכרו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
 רשמי

* סרחיו גארסיה נפרד מאספניול. החלוץ הספרדי בן ה-36 נפרד מהאוהדים דרך מכתב ברשתות החברתיות בו הודיע כי המועדון הציע לו להשתלב בצוות המקצועי אך הוא מעוניין להמשיך לשחק. החלוץ מחזיק בהצעות מויאדוליד, מקבוצה מסין וגם מויסל קובה היפנית, קבוצתם של דויד ויאה ואנדרס אינייסטה. החלוץ האהוב מאוד על ידי הקהל, כבש 50 שערים ב-231 שערים במדי הקבוצות בשתי הקדנציות.




שמועות

* פרנק למפארד צפוי להתמנות למאמן צ'לסי, כך לפי ה"דיילי מייל" האנגלי. בדיווח נכתב שקשר העבר, שאימן את דרבי קאונטי בשנה האחרונה ולא הצליח להעפיל בחזרה לליגה הבכירה, יחזור לקווים של הבלוז לאחר שקיבל הבטחה מהבעלים רומן אברמוביץ' שיעמוד על הקווים לפחות שנתיים וכך יוכל להותיר חותם, בין היתר בשל עונש איסור ההעברות שחל על הקבוצה. לפי הדיווח, אברמוביץ' התקשר ללמפארד ושכנע אותו לחזור למועדון ובקבוצה האנגלית מחכים שמאוריציו סארי יחתום רשמית ביובנטוס, כדי להודיע על מינויו של למפארד. צ'לסי תשלם פיצוי כספי לדרבי, והיא תשתמש בכספים שתקבל מיובנטוס עבור סארי.




* לפי "גאזטה דלה ספורט", טרייד ענק בין אינטר ומנצ'סטר יונייטד נדחה על הסף. הקבוצה של אנטוניו קונטה שרוצה לצרף את רומלו לוקאקו, נתקלה בסירוב של מנצ'סטר יונייטד לביצוע טרייד בינו לבין מאורו איקרדי. בדיווח נכתב שהאנגלים הבהירו שהם יוותרו על הבלגי רק בתמורה ל-80 מיליון יורו.


* גארת'בייל עשוי לעבור לבאיירן מינכן, כך לפי "סאן" האנגלי. בדיווח נכתב כי אלופת גרמניה מוכנה לשלם את שכרו הגבוה של הוולשי בתמורה להשאלה לטווח ארוך במחיר נמוך. ניקו קובאץ' רואה בוולשי מחליף לאריאן רובן ופרנק ריברי, לאחר הכישלון לצרף את לירוי סאנה.

* לפי דיווחים באיטליה, חאמס רודריגס מתקרב לנאפולי. קרלו אנצ'לוטי שאימן את השחקן בריאל מדריד ובבאיירן מינכן, לוחץ על ההנהלה לצרפו. כרגע האיטלקים הגיעו לסיכום עם הבלאנקוס על השאלה לעונה בתמורה ל-10 מיליון יורו, אך קיימת מחלוקת לגבי סעיף הרכישה. הנאפוליטנים מציעים 30 מיליון יורו בעוד ריאל מדריד דורשת 40 מיליון יורו.


* עוד שחקן שעשוי להגיע לנאפולי הוא הירבינג לוזאנו המקסיקני, שיעבור לדרום איטליה מפ.ס.וו איינדהובן תמורת 50 מיליון וירו. שחקן הכנף כבש העונה 21 שערים ובישל עוד 12 במדי סגנית אלופת הולנד.



* הקרב על הארי מגווייר. לפי "המירור" האנגלי, לבלם המבוקש יש הסכם עם הבעלים הקודמים של לסטר, בו הוא יכול לעזוב כבר בקיץ הקרוב אם תגיע העברה שתספק את המועדון. מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בשירותיו. לפי הדיווח, השדים האדומים מוכנים לשלם 90 מיליון ליש"ט לשועלים כדי להנחית את הבלם באולד טראפורד, בעוד שסיטי לא מוכנים להציע יותר מ-80 מיליון ליש"ט.

 

* פרוזינונה, שנשרה מהליגה האיטלקית לאחר שסיימה במקום ה-19, קרובה להודיע על מאמן חדש: אלסנדרו נסטה, בלם העבר ששיחק בלאציו ובמילאן, ואימן בשנה שעברה את פרוג'ה.  הוא הוליך את הקבוצה למקום השמיני ופוטר לאחר תבוסה לורונה במשחק הפלייאוף. האיטלקי הועדף על פני פאביו גרוסו.
 

*ניל מוופאי, חלוצה של ברנטפורד מהליגה השנייה באנגליה, בדרך לחתימה בסביליה, כך לפי "הלאקיפ" הצרפתי. השחקן הצרפתי בן ה-22 כבש 28 שערים ב-49 משחקיו בשנה שעברה.

 

* קרייג בלאמי, החלוץ הוולשי, צפוי להתמנות למאמן הקבוצה הצעירה של אנדרלכט לפי בקשתו של וינסנט קומפני. הקבוצה הצעירה של אנדרלכט נחלה כישלון גדול כשסיימה רק במקום השישי בעונה שעברה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי