נגמר סופית? מינו ראיולה דחה את הצעת ברצלונה על דה ליכט

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

דיווח בספרד: סוכנו של ההולנדי בן ה-19 סירב לקטלונים, שרואים את המקרה כאבוד לאחר שהשחקן אמר שהוא לא יתנגד להחלטה. פריז סן ז'רמן היא המועמדת הבכירה לקלוט את הבלם

(גודל טקסט)
יכול להיות שהגענו לסיומה של אחת הסאגות הגדולות של הקיץ? על פי 'Cadena SER' הספרדית, סוכנו של מתיאס דה ליכט מינו ראיולה דחה את הצעת ברצלונה עבור הבלם בן ה-19. ההצעה האחרונה של הקטלונים הוגשה לפני מספר שבועות ומאז לא היו התפתחויות בעסקה.


במחנה של אלופת ספרד כמעט מחשיבים את המקרה כאבוד כיוון שהסיכוי היחיד שהמהלך ייצא לפועל, הוא שההולנדי יסתור את החלטת סוכנו ויחליט להיענות להצעת בארסה.


כפי שעשה במקרה של פרנקי דה יונג, נשיא המועדון ג'ורדי ברתומאו התערב במשא ומתן על מנת לשכנע את הבלם אבל לא הצליח לעשות זאת. דה ליכט השיב כי אם ראיולה נתן תשובה שלילית, הוא מסכים עם ההחלטה של סוכנו. בברצלונה מאמינים כי ההחלטה מבוססת על מניעים כספיים בלבד.


Informa @SiqueRodriguez

De Ligt le ha dicho "no" al Barça

Mino Raiola, representante del jugador, ha rechazado la oferta azulgrana y el futbolista respeta la decisión de su agente

Todos los detalles aquí https://t.co/AK6R5kVAkQpic.twitter.com/ZgEiyfdygU

— El Larguero (@ellarguero) June 18, 2019


על פי הדיווח, דה ליכט ביקש שכר גבוה מזה של דה יונג, בטענה כי הוא מחזיק בהצעות גדולות מקבוצות אחרות, ביניהן פריז סן ז'רמן שנחשבת כעת למועמדת העיקרית להחתים את הבלם, וגם יובנטוס ובאיירן מינכן. יש לציין כי ברצלונה ואייאקס כן הגיעו להסכם בנוגע לשחקן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי