שכחו את רונאלדו: הפורטוגלי לא נכלל ב'אגדות העבר' בספרד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

בחשבון הפייסבוק של הלה-ליגה שאלו את האוהדים מי הכוכב המועדף עליהם, ודילגו על הכוכב שמחזיק ברקורד ההבקעות הטוב ביותר. מסי וחמישה שחקנים נוספים מברצלונה נכללים, כמה מריאל מדריד? נוסטלגיה מובטחת

(גודל טקסט)
הפגרה היא זמן טוב להתעסקות בהעברות וכדי להפיג את השמעום – להיזכר בנוסטלגיה. בדף הפייסבוק וחשבון האינסטגרם של הליגה הספרדית ביקשו מהאוהדים לבחור את הכוכב האהוב עליהם מפרק הזמן של 20 השנים האחרונות, על רקע תמונה מעוצבת של 20 שחקנים גדולים. כדי ליצור איזון, היו שם שחקנים ממגוון קבוצות, כמו יאגו אספס מסלטה ויגו, חואקין סאנצ'ס מבטיס וחסוס נבאס מסביליה. שם אחד ענק בלט בהיעדרו: כריסטיאנו רונאלדו.

החלוץ הפורטוגלי ששיחק תשע שנים בריאל מדריד מ-2009 ועד 2018 כבש לא פחות מ-311 שערי ליגה ב-292 משחקים – שני רק לליאו מסי. הוא זכה שלוש פעמים בתואר הפיצ'יצ'י, מלך שערי הליגה (2011, 2014 ו-2015) ומעבר לכך, מעמיד את הרקורד הטוב בהיסטוריה של הליגה (1.07 שערים בממוצע למשחק). כמוכן לזכותו גם שתי אליפויות. האוהדים, כמובן, לא אהבו את ההתעלמות מהכוכב והוכיחו זאת בתגובות.
 

 
לא חשבתם אחרת, ליאו מסי בהחלט ברשימה. הארגנטינאי, מלך שערי הליגה מאז ומעולם, קבלן האליפויות (10) ותארי הפיצ'יצ'י (שש פעמים, כולל בשנתיים האחרונות). ברצלונה היא המוליכה עם שישה נציגים: צ'אבי ואנדרס אינייסטה, וגם רונאלדיניו וסמואל אטו, ונציג נוסף שמזוהה בעיקר עם ולנסיה: דויד ויאה. ריאל מדריד 'שלחה' שלושה שחקנים לרשימה: ראול (הכובש החמישי בהיסטוריה של הליגה), רונאלדו הברזילאי וזינדין זידאן.
  


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Choose your favourite legend… • #Tamudo #Iniesta #Navas #Aspas #Valeron #Messi #Torres #Joaquin #Ronaldo #Ronaldinho #Zidane #Xavi #Raul #JulenGuerrero #Djalminha #DavidVilla #Riquelme #Aimar #Etoo #LaLigaHistory #LaLigaSantander #LaLiga

A post shared by LaLiga (@laliga) on



לחובבי הנוסטלגיה נספר שאפשר למצוא גם את פאבלו איימאר שזכה עם ולנסיה בשתי אליפויות, חואן רומן ריקלמה מויאריאל, דג'אלמינייה וחואן קרלוס ואלרון מדפורטיבו לה קורוניה, פרננדו טורס הוא הנציג של אתלטיקו מדריד, ראול טאמודו מלך שערי אספניול בכל הזמנים ועוד רבים ואחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי