פרננדו טורס הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35: "הגיע הזמן"

פרננדו טורס
פרננדו טורס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

"אל ניניו", ששיחק בעונה החולפת בסאגאן טוסו היפנית, בישר על ההחלטה בחשבון הטוויטר שלו. סמל היסטורי באתלטיקו מדריד, זכה במונדיאל ופעמיים ביורו עם נבחרת ספרד וגם בליגת האלופות והליגה האירופית במדי צ'לסי

(גודל טקסט)
פרננדו טורס, אחד החלוצים הגדולים הגדולים בדור האחרון, הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל בחשבון הטוויטר שלו לאחר קריירה בת 18 שנים. מלבד ההודעה, הספרדי כתב כי יסביר את כל הפרטים במסיבת עיתונאים שתתקיים בין שבת לראשון (4:00 שעון ישראל). החלוץ עוזב את המשחק בגיל 35 לאחר ששיחק העונה בסאגאן טוסו היפנית.


"אל ניניו" הוא אחד הסמלים בתולדות אתלטיקו מדריד, שאותה החזיר לליגה הראשונה בעונתו הראשונה כשחקן בוגרים, 2001/02. בסך הכל, הוא כבש במדיה 126 שערים לאורך הקריירה. בהמשך כיכב במדי ליברפול, בה הבקיע 81 פעמים, המשיך לצ'לסי שבה זכה בליגת האלופות בין השאר ולאחר השאלה קצרה במילאן, חזר לקולצ'ונרוס שאותם עזב כאמור לעונת פרישה באסיה.


טורס כבש גם 38 שערים בנבחרת ספרד, שווה למקום השלישי בכל זמנים, כולל שער הניצחון בגמר יורו 2008 שבו 'לה רוחה' גברה 0:1 על גרמניה. הספרדי זכה גם במונדיאל 2010 ויורו 2012 במדים הלאומיים וגם בגזרת המועדונים קטף תארים גדולים: כאמור היה אלוף אירופה עם צ'לסי בעונת 2011/12, אז גם הניף את הגביע האנגלי ושנה לאחר מכן הוא זכה בליגה האירופית עם הבלוז, כשכבש ב-1:2 על בנפיקה במשחק הגמר. נתון מעניין לגבי טורס הוא שלמשך כמה ימים ב-2013 הוא כיהן כאלוף העולם, אלוף אירופה לנבחרות, מחזיק ליגת האלופות והליגה האירופית, כולם במקביל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי