"הזאר? אף אחד לא יכול לתפוס את מקומו של רונאלדו"

רונאלדו חוגג
רונאלדו חוגג | AFP

חלוץ העבר של ריאל מדריד פרננדו מוריינטס התייחס דיבר על שחקני הרכש ולמרות האמירה החמיא לבלגי. בנוסף ציין לטובה את יוביץ' ("מתאים באופן מושלם לקבוצה") ואת מנדי ("יכול למלא את מקומו של מרסלו")

(גודל טקסט)

ריאל מדריד היא ללא ספק הקבוצה המרעננת ביותר של הכדורגל האירופי, הקבוצה שברה את שיא העברות לקיץ אחד עם הוצאות רכש של מעט 300 מיליון יורו והרכש המשמעותי ביותר על כה הוא כוכב נבחרת בלגיה והשחקן היקר בתולדות המועדון אדן הזאר שהגיע למועדון תמורת 100 מיליון יורו לאחר עונת שיא בצ'לסי.

מי שצינן מעט את ההתלהבות הוא חלוץ העבר של הבלאנקוס פרננדו מוריינטס שזכה עם המועדון הספרדי שלוש פעמים בליגת האלופות, והתייחס לצירופו של הזאר בתקשורת הבלגית ואמר: "אף אחד לא יכול לתפוס את המקום של כריסטיאנו רונאלדו, למרות שמדובר בהחתמה מרהיבה".

בנוסף החמיא הספרדי ללוקה יוביץ' ופרלאן מנדי: "יוביץ' מתאים באופן מושלם למה שריאל מדריד צריכה יחד עם קארים בנזמה. המגן הצרפתי הוכיח שהוא שחקן צעיר ומוכשר שיכול למלא את מקומו של מרסלו". החלוץ התייחס גם לסוגיית קליאן אמבפה ואמר שאם הוא יצטרף השחקן יהיה הדובדבן שבקצפת ואמר ציין ששאר החתימות יכולות הספיק לריאל מדריד לעמוד ביעדיה.


פרננדו מוריינטס בגמר ליגת האלופות בשנת 2002 (Martin Rose/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי