דיווח בספרד: ניימאר הסכים להצעה של ברצלונה

ניימאר
ניימאר | AFP

על פי 'ספורט', הברזילאי כל כך מעוניין לחזור לקבוצה הקטלונית שהוא לא ערער על אף אחד מהתנאים שהוצבו לו, כולל הורדה משמעותית בשכרו והסרת התביעה של סעיף הנאמנות. עם זאת, סיכום עם פ.ס.ז' טרם הושג

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

ברצלונה וניימאר הגיעו לסיכום בעל פה, שלפיו הברזילאי ילבש את מדי הבלאוגרנה בחמש העונות הקרובות, כך מדווח היום (שלישי) ב'ספורט' הקטלוני. השחקן כל כך רוצה לחזור לקאמפ נואו שהוא לא ערער על אף אחד מהתנאים שהוצבו על ידי נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו.

מעבר לכך, ניימאר מבין שברצלונה עושה מאמץ גדול בכך שהיא משלמת את סכום ההעברה שלו, הגבוה ממילא, והסכים לחוזה שהציעה לו אלופת ספרד שבו יקצץ כמעט מחצית משכרו השנתי.

על פי 'פוטבול ליקס' הברזילאי מרוויח 36.8 מיליון אירו לעונה, מה שמציב אותו כמשתכר השני הכי גבוה בענף מאחורי ליונל מסי. במסגרת ההסכם החדש עם ברצלונה הוא ירוויח 24 מיליון לשנה, סכום המתקרב לשכר שהרוויח בטרם עזב. אבל הכסף לא עומד כרגע בראש מעייניו של ניימאר, אלא הפריחה המקצועית והאישית, כשהוא מעוניין להחזיר לעצמו את החיוך שאבד בפריז.

מתקרב לחזור למדים של ברצלונה. ניימאר (Gettyimages)
מתקרב לחזור למדים של ברצלונה. ניימאר (Gettyimages)

אחד התנאים שהוצבו בפני ניימאר הוא ויתור על התביעה שהגיש אביו על סעיף הנאמנות בשווי 26 מיליון יורו, לו היה זכאי השחקן לפני שעזב את ברצלונה. לפי הדיווח בספרד, ניימאר הסכים לתנאי ומוכן להסיר את התביעה, בין השאר כי אביו קיבל עמלה על סך 50 מיליון יורו במסגרת מעברו לבירת צרפת.

הסיכום האחרון בין הצדדים הוא צעד גדול לעברו חזרתו של כוכב נבחרת ברזיל לקטלוניה, אבל עדיין נותר החלק המסובך להשלמת העסקה והוא השגת הסכמה בין ברצלונה לפריז סן ז'רמן, אשר ידוע כי היחסים ביניהן רעועים. על פי 'ספורט', גורמי גישור מטעם כל אחד מהמחנות הם אלו שמנהלים את השיחות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי