דיווח: "הואסקה בטוחים שיצליחו לצרף את אמאדור למרות הקשיים"

ז'איר אמאדור, ארון שוינפלד
ז'איר אמאדור, ארון שוינפלד | אריאל שלום

רגע לפני סיום מחנה האימונים בהולנד, האלופה בדריכות שיא לקראת פתיחת חלון ההעברות. הספרדים הגבירו את המאמצים לצירוף הבלם, קשר אירי בן 18 שהיה מועמד בדרך לסלטיק

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תסיים בעוד יומיים את מחנה האימון שלה בהורסט שבהולנד. הצהובים ישובו לישראל ויתאמנו בארץ לאורך שבוע עד שימריאו חזרה למחנה האימון השני בתאריך 7.7 שיערך באותו מקום בהולנד.

עד כה לא צורפו לסגל שחקני חיזוק חדשים פרט לשוער היווני, אנדראס יאניוטיס, והחיפושים מתמקדים בשלב זה במציאת חלוץ זר. לאחר המכירה של פרדרג ראיקוביץ' לריימס, הצהובים סימנו את אדריאן דלמאו, חלוצה הספרדי של הראקלס, ע"פ דיווחים בהולנד.


אדריאן דלמאו. יגיע לקריית שלום בעקבות מכירת ראיקוביץ'? (Erwin Spek/Soccrates/Getty Images)

היום התפרסם בכלי התקשורת בספרד, כי ראשי קבוצת וואסקה, עושים מאמצים עילאיים לצרף את הבלם הצהובים בעונה החולפת, ז'איר אמאדור ששיחק בעבר בקבוצה. על פי הדיווח טוענים במועדון הספרדי כי: "העיסקה מורכבת מאוד לביצוע, אך למרות זאת יעשו מאמצים כדי להוציא אותה לפועל ולשם כך יצטרך ז'איר להתיר את חוזהו במכבי".

הצהובים מסרבים בשלב הזה לשחרר את הבלם, ובכל מקרה ידרשו עבורו סכום כסף, שהספרדים כרגע מסרבים לשלם. על פי דיווח אחר בתקשורת הסקוטית, האלופה הוזכרה כאחת הקבוצות שנאבקות על רכישתו של הקשר האנגלי הכשרוני, לוקה קונ'ל בן ה-18, המשחק בבולטון האנגלית. אולם ע"פ הדיווח, הקשר הצעיר נוטה להעדיף את סלטיק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי