לוק דה יונג צפוי לעבור בדיקות רפואיות בסביליה בשבוע הבא

לוק דה יונג
לוק דה יונג | טוויטר

הפטרנר של מואנס דאבור? לפי "מארקה" החלוץ במרחק נגיעה מהקבוצה מאנדלוסיה שתשלם עבורו 12.5 מיליון יורו לפ.ס.וו איינדהובן. ההולנדי יגיע על חשבונו של בן ידר ויחתום לארבע עונות

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
סביליה מתכוננת לקראת העונה החדשה בתקווה שהיא תהיה טובה יותר. הקבוצה של ז'ולן לופטגי אמנם תיאלץ להתמודד עם עזיבתם של שני שחקני מפתח – פאבלו סארבייה שבדרכו לפריז סן ז'רמן, ומלך השערים שלה, וויסאם בן ידר, שלא ימשיך בקבוצה, אך במועדון לא דואגים מהבור של 50 השערים שיווצר. בספרד מתייחסים להצטרפותו של לוק דה יונג כעובדה מוגמרת. 


ב"מארקה" נכתב שמונצ'י, המנהל הספורטיבי החדש, החליט שמדובר במחליף הטוב ביותר וזו הזדמנות גדולה בשוק, כזו שאי אפשר לפספס אותה. החלוץ שבקרוב יהיה בן 29, ביקש מקבוצתו הנוכחית, פ.ס.וו איינדהובן, שלא להערים קשיים, וצפוי לעבור בתמורה ל-12.5 מיליון יורו, כשיחתום על חוזה לארבע שנים. בשבוע הבא יעבור בדיקות רפואיות. נכתב שהתקופות הלא מוצלחות שלו בגרמניה במדי בורוסיה מנשנגלאדבך ובאנגליה במדי ניוקאסל מעלות סימני שאלה, אך העונה האחרונה שלו הייתה יוצאת דופן, גם באירופה. ההולנדי סיים כמלך שערי הליגה עם 28 כיבושים בצוותא עם דושאן טאדיץ' מאייאקס, וכבש שלושה שערים בשלב הבתים בליגת האלופות.


בכתבה דירגו את מלכי השערים בסביליה בכל הזמנים – מפרדי קאנוטה שכבש 136 שערים ב-286 משחקים ועד ג'וליו בפטיסטה שהבקיע 43 שערים ב-77 משחקים (מדורג שביעי) כך שבספרד משוכנעים שהחתמתו של החלוץ תהיה הצלחה אדירה. החלוץ הועדף על פני פרננדו יורנטה מטוטנהאם. על מואנס דאבור נכתב: "הוא שדרג את עצמו משמעותית באוסטריה, אך יהיה חייב להוכיח את עצמו בספרד". מוניר אל-חדאדי צפוי להיות חלוץ מחליף בלבד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי