זה רוברטו: "אם ניימאר ימשיך ככה הוא לא ישחק עד גיל 30"

ניימאר
ניימאר | MAURO PIMENTEL/Gettyimages

שחקן העבר מתח ביקורת חריפה על הכוכב הברזילאי. בינתיים, אביו וסוכנו של כוכב פ.ס.ז' הכחיש בראיון בברזיל שנפגש עם הנהלת ברצלונה, בעוד בתקשורת בספרד מתעקשים שהמשא ומתן ייצא לדרך היום

(גודל טקסט)
עם כל יום שעובר, נראה שחזרתו של ניימאר לברצלונה היא בלתי נמנעת. ב"מארקה" טוענים הבוקר (שלישי) כי הברזילאי מאמין שעסקה עם האקסית היא לחלוטין אפשרית, והוא אופטימי לגבי חזרה לקבוצה בה כיכב ארבע שנים. גם בברזיל נכתב אותו דבר, אם כי הפרשנים שם לא מצליחים להצביע על פריצת הדרך שתביא את הכוכב חזרה לקמאפ נואו.


בעיתונים בספרד וצרפת פורסם כי אביו של ניימאר נמצא בדרכו לברצלונה לשוחח עם ההנהלה, במה שאמור להיות צעד משמעותי בעסקה הגדולה של הקיץ, אך ניימאר האב עצמו הכחיש את הדיווחים: "כרגע אין בזה שום דבר נכון, אני נשאר בברזיל ולא מתכוון לטוס לאירופה בקרוב", אמר בראיון לחתנת רדיו ברזילאית.


על פי גורמים אחרים בתקשורת הספרדית, מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה ביקש מההנהלה לקדם צעדים כדי להחתים את ניימאר בכל מחיר, וכך גם את אנטואן גריזמן. סעיף השחרור של הצרפתי ירד אתמול ל-120 מיליון יורו, ובאלופת ספרד מתכוונים להיפגש בימים הקרובים עם נציגי השחקן ועם אתלטיקו מדריד על מנת לסגור את העסקה ולהציגו במדי הקבוצה כבר בשבוע הבא.




בינתיים, מי שעוד התייחס לניימאר, כמו רבים וטובים אחרים בזמן האחרון, הוא זה רוברטו, השחקן הברזילאי ששיחק בנבחרת המקומית וגם בריאל מדריד ובאיירן מינכן בין היתר. זה רוברטו לא חסך מביקורת כלפי בן ארצו ואמר: "אם הוא ימשיך ככה, הוא לא ישחק כדורגל עד גיל 30. הפציעות לא עזרו, אבל הראש שלו לא מספיק ממוקד. אני מניח שהוא רוצה לחזור לברצלונה אבל לא בטוח שבברצלונה רוצים שהוא יחזור". נזכיר שרק אתמול גם נשיא הליגה הספרדית, חאבייר טבאס, אמר שהוא מקווה שהברזילאי לא יחזור לשחק בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי