דה יונג: "רוצה להיות מההולנדים הגדולים בתולדות בארסה"

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | Gettyimages

הקשר הצעיר כבר בספרד ומתכונן לרגע הגדול שלו מחר כשיוצג רשמית בקבוצתו החדשה: "הפילוסופיה של אייאקס וברצלונה זהות, בטוח שאהנה כאן". על מסי: "אסתכל עליו כחבר לקבוצה ולא כאליל". וגם: תג המחיר של אומטיטי

(גודל טקסט)
פרנקי דה יונג מחמם מנועים לקראת היום המרגש שלו כשיוצג מחר (שישי) רשמית כשחקן ברצלונה באצטדיון קאמפ נואו. הקשר ההולנדי בן ה-22 נחת כבר הערב בספרד ובסרטון שהפיץ המועדון אמר בחיוך: "אני כבר כאן". השחקן שביקר בחנות המזכרות במגרש, התייחס לראשונה לקבוצתו החדשה ודיבר על סגנון המשחק, ליאו מסי ובעיקר על חלום שהתגשם.


"אני מאוד שמח להגיע לכאן, כילד תמיד חלמתי לשחק עבור ברצלונה", אמר דה יונג, שהתייחס גם לסגנון המשחק: "כמובן שאני אוהב את הדרך בה ברצלונה משחקת. הפילוסופיה של ברצלונה ואייאקס דומה מאוד, אני משוכנע שאהנה כאן. הולנד וברצלונה תמיד הציגו חיבור נהדר, אני מקווה להמשיך את הקשר ההדוק הזה ולהיות אחד ההולנדים הטובים ביותר ששיחקו בברצלונה".


על מסי: "אני מאוד אשמח לשחק איתו, תמיד עקבתי אחריו, הוא עושה דברים מדהימים במגרש. עכשיו הוא יהיה חבר לקבוצה, אני אראה אותו כחבר ולא כאליל". לסיום דיבר על הצגתו לתקשורת: "אני מחכה לזה בקוצר רוח, סוף סוף אהיה בקאמפ נואו בפעם הראשונה".




בינתיים, בספרד דווח כי ברצלונה הציבה תג מחיר של 60 מיליון יורו עבור הבלם סמואל אומטיטי, שעשוי להיות חלק מטרייד בינה לבין פריז סן ז'רמן בהעברתו של ניימאר. הצרפתי עבר עונה קשה אשתקד כשסבל מפציעות וקלמנט לנגלה מילא את מקומו בצורה טובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי