מואנס דאבור הוצג בסביליה: "מקווה להבקיע שערים רבים"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

החלוץ הישראלי התייצב למסיבת העיתונאים יחד עם לוק דה יונג והצטלם לראשונה עם החולצה של המועדון האנדלוסי: "רציתי להגיע כבר בינואר, האווירה כאן מדהימה. יודע שברגע שאשחק, אצבור כאן זכרונות לכל החיים"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
אחרי שהשלים אמש (חמישי) את הבדיקות הרפואיות וערך את האימון הראשון שלו בסביליה, מואנס דאבור הוצג היום בצהריים במועדון האנדלוסי, לצד חלוץ הרכש הנוסף לוק דה יונג, המנהל המקצועי "מונצ'י" ונשיא המועדון חוסה קסטרו. ההצגה התקיימה בבית מלון, בעקבות השיפוצים שנערכים באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן.


החלוץ שנרכש בינואר האחרון הצטלם לראשונה עם החולצה של קבוצתו החדשה ואמר: "אני שמח מאוד להיות כאן. חלוץ תמיד רוצה להבקיע שערים, אבל כל ליגה היא שונה. יש לי ניסיון גם בנבחרת, אני מקווה לכבוש כאן הרבה. האוהדים חיים בשביל הקבוצה הזו, האווירה כאן מדהימה. אני אישית מצטמרר מזה. אני יודע שכאשר אשחק, אצבור זכרונות לכל החיים".


על הציפייה להצטרף לסביליה אמר דאבור: "רציתי להגיע כבר בינואר. היה לי טוב באוסטריה, אבל ההמתנה הייתה קצת ארוכה ורציתי מאוד לשחק כאן". בנוסף, הוא התייחס לדה יונג, שאמור להתחרות איתו על דקות משחק: "יש לנו תכונות דומות שיכולות לעזור להתאמה שלנו על המגרש". ההולנדי מצדו אמר על הישראלי: "הוא מאוד נייד, אני מכיר אותו מהליגה האירופית. אני חושב שאנחנו יכולים להתאים ביחד".




כאמור, סביליה החלה אתמול רשמית את הכנותיה לקראת העונה הקרובה. בשעות הערב העביר המאמן החדש ז'ולן לופטגי אימון ראשון, שבו נכחו ששת שחקני הרכש החדשים של הקבוצה. היום אמור להצטרף רשמית סרחיו רגילון, המגן הצעיר של ריאל מדריד.


מחר תמריא הקבוצה למחנה האימונים שלה בפורטוגל ושבוע לאחר מכן תקיים משחק ידידות ראשון, נגד דאלאס מה-MLS. האנדלוסים יפגשו כעבור ארבעה ימים את ליברפול וישחקו נגד יריבה נוספת מהממלכה – אברטון. ההכנה תסתיים עם שני משחקים נגד יריבות גרמניות, מיינץ והופנהיים.


רק נזכיר שבהגרלת המשחקים שנערכה בספרד, נקבע כי סביליה תפתח את העונה במשחק חוץ נגד אספניול ב-18 באוגוסט, מה שצפוי להיות משחקו הראשון של דאבור בליגה הספרדית.



בינתיים, באתר הרשמי של הקבוצה הרעיפו מחמאות ענקיות על צמד החלוצים החדשים דאבור ודה יונג, שכבשו יחד 69 שערים בעונה שעברה. "סביליה מציגה: גולים ועוד גולים", נכתב באתר, וכבר לא יכולים שם לחכות לראות את שיתוף הפעולה ביניהם. "מלכי השערים של אוסטריה והולנד מבטיחים את הדבר החשוב בכדורגל: גולים". עוד צוין שדאבור כבש כבר 12 שערים באירופה וסיים כמלך שערי הליגה בפער גדול מהמקום השני.
בנוסף, המנהל המקצועי מונצ'י דיבר אתמול במסיבת העיתונאים במהלכה הוצג הקשר ז'ואן ז'ורדן ואמר שהוא מקווה שאבר באנגה יישאר ושקשה לדעת מה יהיה עתידו של החלוץ וויסאם בן ידר: "המועדון לא רוצה לנהוג בפזיזות, הוא נכס חשוב מאוד". הוא רוצה שתהיה תחרות קשה על כל עמדה ואמר שמסע הרכש לא הושלם: "אנחנו מרוצים ממה שקורה אבל היה לנו קיץ קשה, יש לי את הרעיון הסופי בראש אך הדרך עוד ארוכה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי