ארסנל רוצה את ואסקס, מרסלו יתאחד עם רונאלדו?

מרסלו
מרסלו | Paolo Bruno/Getty Images

חלון ההעברות: אונאי אמרי מתעניין בקיצוני של ריאל מדריד, שעלולה להיפרד בקרוב גם מהמגן הברזילאי. דרבי קאונטי מצאה מחליף לפרנק למפארד ומרקו ארנאוטוביץ' בדרך החוצה מהפרמיירליג, לאחר שהסתכסך עם ווסטהאם

(גודל טקסט)
רשמי
* סביליה הודיעה רשמית על הצטרפותו של סרחיו רגילון. המגן הספרדי בן ה-22 עבר בהשאלה מריאל מדריד לקבוצה של מונאס דאבור. מונצ'י, המנהל המקצועי של האנדלוסים רצה להוסיף גם סעיף רכישה לעסקה, אך הבלאנקוס סירבו.




* דרבי קאונטי מינתה מאמן חדש. פיליפ קוקו נבחר להיות מחליפו של פרנק למפארד על הקווים של "האילים". ההולנדי אימן לאחרונה את פנרבחצ'ה הטורקית, אך הישגיו הבולטים כמאמן היו בפ.ס.וו איינדהובן, אותה הוביל לשלוש אליפויות בליגה ההולנדית.




* פיל ג'אגיילקה חזר לשפילד יונייטד. שחקן ההגנה בן ה-36 הצטרף באופן רשמי לעולה החדשה לפרמיירליג, אותה עזב בשנת 2000 לאברטון. לאחר 12 שנים בגודיסון פארק, הקפטן לשעבר סיים את חוזהו ועבר ללא תמורה למועדון בו גדל.




* טוני לאטו הושאל היום רשמית לפ.ס.וו איינדהובן מולנסיה. המגן הספרדי בן ה-21 הופיע בעונה החולפת במדי העטלפים 13 פעמים, כבש שער אחד ובישל שלושה נוספים. מצטרף לסגנית אלופת הולנד לעונה אחת.




* לאציו החתימה את הבלם דניס ואברו, בעסקה שמוערכת בעשרה מיליון אירו. הסלובקי בן ה-23 שיחק בעונה האחרונה בקופנהאגן, בה רשם 50 הופעות בכל המסגרות וזכה באליפות דנמרק בסיום העונה.




* דפורטיבו אלאבס השלימה את רכישתו של פרה פונס, הקשר בן ה-26, שירד ליגה בעונה החולפת עם ג'ירונה. הבאסקים שילמו שני מליון אירו על השחקן, שחתם בשורותיהם לשלוש העונות הקרובות.




שמועות
* מרסלו מעוניין לעזוב את ריאל מדריד. הברזילאי, שנמצא כיום בחופשה אחרי המשחקים בקופה אמריקה, הביע את רצונו לעזוב את הבלאנקוס לפני כמספר חודשים, והיום דווח במספר כלי תקשורת באנגליה שארסנל הצטרפה למירוץ אחרי המגן השמאלי, שנמצא גם על הכוונת של פ.ס.ז', יובנטוס ומילאן.


* לפי עיתון ה"אס", מריאנו דיאס בדרך החוצה מריאל מדריד. החלוץ שרק בקיץ שעבר חזר מליון, מבוקש כרגע על ידי מאמנה החדש של רומא, פאולו פונסקה. לפי הפרסום, האיטלקים מעוניינים לשאול את החלוץ לעונה הקרובה, אך הבלאנקוס מעדיפים למכור את השחקן כדי לאזן את ההכנסות מול ההוצאות, במיוחד בגלל הניסיון להחתים את פול פוגבה, שעשוי להגיע לסכום גדול מאוד.


* ברצלונה הצטרפה למירוץ אחרי ז'ואאו קאנסלו. לפי דיווחים באנגליה, אלופת ספרד נכנסה למאבק על המגן הימני של יובנטוס, כשבימים האחרונים פורסם שמנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן מפעילות מאמץ רב על מנת שהפורטוגלי ינחת בשורותיהם. העזיבה האפשרית של נלסון סמדו לאתלטיקו מדריד עשויה לגרום לבארסה להחתים את קאנסלו.


* מרקו ארנאוטוביץ' בדרך לליגה הסינית. ברשת "סקיי" דווח היום (שישי) שהחלוץ האוסטרי "שרוף" בווסטהאם והפטישים מעוניינים שהשחקן יעזוב את המועדון. שנגחאי SIPG היא הקבוצה אליה עתיד האוסטרי להצטרף, בעסקה של 22.5 מיליון ליש"ט.


מרקו ארנאוטוביץ'. המעבר מווסטהאם בלתי נמנע לפי הדיווחים (GettyImages)
מרקו ארנאוטוביץ'. המעבר מווסטהאם בלתי נמנע לפי הדיווחים (GettyImages)


* עיתון "הגאזטה" באיטליה דיווח הבוקר שארתורו וידאל נמצא בראש רשימת הקניות של אינטר. המאמן החדש של הנראזורי, אנטוניו קונטה מעוניין שהקשר הצ'יליאני יחבור אליו לפרויקט החדש שהוא בונה בסן סירו. הצמד כבר עבדו ביחד בתקופתם ביובנטוס. 


* ארסנל מעוניינת לצרף את לוקאס ואסקס מריאל מדריד. עיתון ה"אס" בספרד דיווח הבוקר שהתותחנים התחילו בשיחות עם הבלאנקוס, ואף הגישו הצעה בגובה 32 מיליון אירו+בונוסים על הספרדי בן ה-28, שמעדיף לשחק בליגה האנגלית. אינטר, באיירן מינכן ופ.ס.ז' עדיין לוטשות עיניים לעבר שחקן.


* מנצ'סטר יונייטד מאבדת סבלנות כלפי דויד דה חאה. ה"דיילי סטאר" מדווח שהשדים האדומים יגישו לשוער הצעה האחרונה בהחלט, על סך 350 אלף ליש"ט לשבוע.


דני אולמו. עשוי לעזוב בקרוב את קרואטיה (Giuseppe Bellini/GettyImages)
דני אולמו. עשוי לעזוב בקרוב את קרואטיה (Giuseppe Bellini/GettyImages)


* טוטנהאם נמצאת במו"מ עם דני אולמו. קשרה הספרדי של דינאמו זאגרב, שהיה מהשחקנים הבולטים באליפות אירופה עד גיל 21, בה זכתה הנבחרת הספרדית, הצליח להפנות את תשומת ליבם של התרנגולים. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, סגנית אלופת אירופה יצרה קשר עם הקבוצה הקרואטית וסוכנו. ג'ובאני לו סלסו הארגנטיני עדיין נמצא על הכוונת של מאוריסיו פוצ'טינו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי