למרות דרישת אתלטיקו: גריזמן הודיע כי לא יבוא לאימונים השבוע

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

המריבה בין הצדדים נמשכת על רקע המשא ומתן של הצרפתי עם ברצלונה: בהנהלת הקולצ'ונרוס טוענים כי רצו להיפרד מהכוכב בצורה חיובית ואף אמרו לו: "אתה חלק מההיסטוריה של המועדון", אך כעת מאיימים בקנס

(גודל טקסט)

אופרת הסבון של אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד וברצלונה נמשכת. הצרפתי, שכבר הודיע שלמרות דרישת קבוצתו לא יגיע לאימון ביום ראשון, מאיים כעת להיעדר שבוע שלם. גריזמן הביע כעס, אכזבה ועצב על הגישה של אתלטיקו כלפיו, שכרגע מסרבת לנהל משא ומתן ומאיימת שתקנוס אותו אם לא יגיע.

על פי דיווח ב"מארקה" הספרדי, הקולצ'ונרוס ביקשו מגריזמן להודיע להם בהקדם האפשרי כשיחליט לעזוב, במטרה להתכונן טוב יותר ולהחתים שחקנים מוקדם ככל האפשר. גריזמן נפגש עם הנהלת המועדון ושוחח איתם על עזיבה, ואז נראה היה שהצדדים ייפרדו ברוח טובה. "אתה חלק מההיסטוריה של המועדון", נאמר לו.

כפי הנראה, באתלטיקו רצו שגריזמן יעזוב באופן רשמי ומסודר, כזה שיהיה סיום טוב לתקופה שלו במועדון ולפרידה ראויה מהאוהדים. אבל לאחר הפרסום אתמול (שישי) כי ראשי אתלטיקו לא ראו בעין יפה את המשא ומתן שלו עם ברצלונה הפך את הקערה על פיה, וכעת נראה שהצדדים לא מדברים והפרשה רחוקה מלהסתיים. בתקשורת הספרדית מדווחים שברצלונה תציג את גריזמן בשבוע הבא, אבל בינתיים נראה שהוא עדיין שחקן אתלטיקו שלא תוותר כל כך בקלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי