דיווח: ברצלונה מתכננת מחטף על בן 16 שעומד לחתום בפ.ס.ז'

לואי בארי
לואי בארי | טוויטר

ב"סקאי" נטען כי חלוץ נבחרת אנגליה הצעירה לואי בארי, שגדל בווסט ברומיץ' וכבר הגיע לבירת צרפת לעבור בדיקות רפאויות, על סף חתימה בבארסה. מדי החוץ החדשים הוצגו, דה יונג סירב לקבל את החולצה של קרויף

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
האם הקרע בין ברצלונה לפריז סן ז'רמן מחריף? על רקע השמועות הבלתי פוסקות על חזרתו האפשרית של ניימאר וסירובם של הצרפתים למשא ומתן עם בארסה, כעת נראה ששחקן נוסף עשוי לגרום לדם רע בין המועדונים: ב"סקאי" פורסם היום (שני) כי אלופת ספרד מתכננת לבצע מחטף על ילד הפלא האנגלי לואי בארי, ממש מתחת לאף של פ.ס.ז'.


בארי בן ה-16 שיחק מאז שהיה בן שבע במדי ווסט ברומיץ' שהשתתפה בעונה האחרונה בפרמייר ליג לנוער, שם כבש ארבעה שערים ובישל שלושה ב-12 הופעות. הוא סירב להארכת חוזה בקבוצה, ואמר לא גם להצעה מווסטהאם במטרה לעבור למועדון גדול יותר. על פי הדיווח, הוא כבר הגיע לפריז על מנת לעבור בדיקות רפואיות אך ברצלונה התערבה ברגע האחרון וכעת מנהלת משא ומתן על חוזהו. המועדון האנגלי יקבל 235 אלף יורו כפיצוי, סכום שלא אמור לעשות חור גדול בכיס של ראשי בארסה.


בנושא אחר, בספרד פורסם כי ברצלונה הציעה לאחד משחקני הרכש הטריים שלה פראנקי דה יונג את הכבוד שבללבוש את חולצה מס' 14, שהיתה שייכת ליוהאן קרויף, אך ההולנדי הצעיר סירב בטענה כי הוא לא רוצה להיות מושא להשוואות. הוא ביקש את המספר 21, אך עדיין לא סגור אם אכן יקבל אותו. ברצלונה הציגה היום את מדי החוץ החדשים שלה לעונת 2019/20, שמהווים מחווה לציון 40 שנה להקמת ה"לה מאסייה", אקדמיית הנוער של המועדון.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי