דה יונג: "צריך לזכות גם בליגת האלופות". גריזמן מחכה למעבר

פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג | LLUIS GENE/AFP/Getty Images

הקשר שנרכש מאייאקס התראיין לערוץ הטלוויזיה של ברצלונה: "לא תפקידי לדבר על מטרות, אבל זו קבוצה שמשחקים בה השחקנים הטובים בהיסטוריה והשאיפה היא לזכות בהכל". חלוץ אתלטיקו מדריד יצטרף לכל המאוחר ביום שני

(גודל טקסט)

סאגת אנטואן גריזמן ממשיכה להעסיק את ראשי ברצלונה. זה לא סוד שחלוץ אתלטיקו מדריד ואלוף העולם עם צרפת סיכם את תנאיו וצפוי להשלים את המעבר בימים הקרובים, אך הקושי של הקטלאנים לגייס 120 מיליון יורו בתשלום אחד, גובה סעיף השחרור שלו מהקולצ'ונרוס, מהווה מכשול בשלב וזה צפוי להיפתר ביממה הקרובה או לכל המאוחר ביום שני, אז ייערך אימון פתיחת העונה, כך על פי "מונדו דפורטיבו".

בברצלונה מבינים שלאחר הפגישה בשבוע שעבר שגרמה לסערה, אפשרות לסיכום עם אתלטיקו מדריד כלל לא על הפרק ושעליהם לגייס את הסכום ולהפקידו במשרדי ההתאחדות – שעובדים מיום שני ועד שישי, מה שכאמור לעיל עשוי להפוך את העסקה לרשמית רק בשבוע הבא, אלא אם יועבר התשלום ביממה הקרובה. גריזמן מזה כחודש נמצא בחופשה וכבר הבהיר לראשי אתלטיקו כי אין בכוונתו להתייצב לאימונים. עם זאת, הוא נמצא במדריד, אליה חזר מחופשה בארצות הברית ובאיביזה, וממתין לשיחה שתאשר לו לעבור לברצלונה.

מי שכבר חתם והוצג בקטלוניה הוא פרנקי דה יונג, הקשר שנרכש מאייאקס עבור 75 מיליון יורו עוד במהלך העונה שעברה. ההולנדי בן ה-22, שכבר זוכה להשוואות ליוהאן קרויף, התראיין אתמול לערוץ הטלוויזיה של ברצלונה ואמר בין השאר: "אני רוצה לפתוח בהרכב בכמה שיותר משחקים. אני בטוח שכל השחקנים בסגל רוצים את זה, כך שאצטרך לעבוד קשה באימונים ולהראות מה אני יודע במשחקים. הלוואי שאהיה שחקן הרכב".

אם הזכרנו את ההשוואות לקרויף, אז דה יונג שוב סיפר מדוע בחר בברצלונה על פני קבוצות אחרות שחיזרו אחריו: "זו קבוצה שתמיד חלמתי לשחק בה ועכשיו זה קורה. זו קבוצה שתמיד משחקת כדורגל אטרקטיבי, זוכה בתארים ולאורך השנים משחקים בה השחקנים הכי טובים. זו הסיבה שאני מאוד גאה להיות חלק מברצלונה ואני כאן כדי לעשות הכל במטרה להמשיך להגשים את החלומות".


דה יונג. מכוון להרכב (LLUIS GENE/AFP/Getty Images)

על ההשוואות לקרויף והדמיון בין ברצלונה לאייאקס: "הפילוסופיות של המועדונים דומות, ברור שזה בזכות קרויף. זו גם הסיבה לקשר הנהדר בין אייאקס לברצלונה. עד כמה שאני רואה, אלה קבוצות שרוצות לשחק אותו דבר. כדורגל התקפי, שאנשים אוהבים לראות. אנשים באים למגרש כדי ליהנות מכדורגל טוב ויפה לעין, זו הפילוסופיה של יוהאן קרויף ושהיא חלק מברצלונה ומאייאקס".

חלום הזכייה בליגת האלופות: "אף אחד לא ציפה שאייאקס תעשה את זה, אבל היה עלינו המון לחץ. בברצלונה הלחץ יהיה דומה, אבל צריך לזכות גם בליגת האלופות. גם אני וגם המועדון רוצים לזכות השנה בליגת האלופות. זה לא תפקידי לומר מה הן מטרות הקבוצה, אבל אני חושב שברצלונה תמיד שואפת לזכייה בכל התארים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי