חלון ההעברות: ברצלונה הציעה לפ.ס.ז' ארבעה שחקנים עבור ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

ב"בילד" טועים שהקטלונים הגישו לצרפתים הצעה חדשה שבמסגרתה קוטיניו, דמבלה ואומטיטי עשויים לעשות את הדרך לפריז. התותחנים הצטרפו למירוץ אחרי דני סבאיוס, אסטון וילה קרובה להחתמת לואיז ממנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)
רשמי
* המהפכה הגדולה של אינטר תחת אנטוניו קונטה נמשכת. הערב חתם רשמית והוצג ניקולו בארלה, שעל פי ההערכות שולמו עבורו כ-50 מיליון יורו לקליארי. למעשה הוא הצטרף בהשאלה, אבל הנראזורי מחויבים לרכוש את כרטיס השחקן שלו. 

| FOTO

Nicoló Barella nella nostra sede⚫#WelcomeNicolò#NotForEveryonepic.twitter.com/64QmjVPIYi

— Inter (@Inter) July 12, 2019

* ליון ביצעה היום רכש מעניין. הבלם יואקים אנדרסן הדני עזב היום את סמפדוריה, וחתם בקבוצה של סילביניו. השחקן בן ה-23, היה בורג משמעותי בהרכב של קבוצתו האיטלקית בעונה החולפת, ולזכותו נרשמו העונה 32 הופעות בסרייה א'. סכום ההעברה מוערך בכ-26 מיליון יורו.




* דניס צ'רישב האריך היום את חוזהו בולנסיה. העטלפים הודיעו באופן רשמי שהקיצוני מרוסיה ישאר באיצטדיון המסטאיה עד 2022, עם סעיף שחרור של 80 מיליון יורו.




* לאציו הודיעה היום באופן רשמי על הצטרפותו של מנואל לזארי. הקשר בן ה-25 היה שחקן מרכזי בהרכבה של ספאל בעונה שעברה, ורשם 33 הופעות בסרייה א'. קבוצתו החדשה מבירת איטליה שילמה עבורו 17 מיליון יורו, והאיטלקי חתם בשורותיה עד 2024.




* דרבי קאונטי השלימה רכש ראשון בעידן פיליפ קוקו. מדובר בקיירן דוול בן ה-21, שכבר מאברטון בהשאלה לעונה אחת. הקשר האנגלי הושאל בחודש ינואר האחרון לשפילד יונייטד, במדיה כבש פעמיים ובישל שער נוסף, ב-16 הופעות בליגת המשנה.






* פארמה צירפה את הרנאני הברזילאי, הקשר שהיה שייך לזניט. הוא חתם עד 2023.


Because who doesn't love a bit of Brazilian flair?

Welcome to Parma, #Hernani! ✍

https://t.co/Zno5IMl25s#NextchApter#ForzaParmapic.twitter.com/qHE7eYWyXk

— Parma Calcio 1913 (@ParmaCalcio_en) July 12, 2019


* העולה החדשה לסרייה A האיטלקית, לצ'ה, ממשיכה להתחמש כשהיום הודיעה על צירופו של החלוץ ג'יאנלוקה לפאדולה מבולוניה. הוא חתם לעונה כמושאל ולקבוצה אופציה לרכוש אותו.



UFFICIALE
Gianluca #Lapadula è un nuovo calciatore del Lecce #benvenuto#avantilecce#forzalecce

il comunicato
https://t.co/AcQ5fxVqRxpic.twitter.com/ZLhYgbhjTs

— U.S. Lecce (@OfficialUSLecce) July 12, 2019


שמועות

* לפי ה"בילד" הגרמני, ברצלונה הגישה לפריז סן ז'רמן הצעה על ניימאר, אך זו אינה כוללת תשלום. לפי הפרסום, הקטלונים מוכנים להעביר לאלופת צרפת שלושה מתוך ארבעת הבאים – עוסמאן דמבלה, פיליפה קוטיניו, נלסון סמדו וסמואל אומטיטי, בתמורה לכוכב נבחרת ברזיל שלא התייצב לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע.



* ארסנל הצטרפה למירוץ אחרי דני סבאיוס. לפי הפרסומים בתקשורת האנגלית, התותחנים מעוניינים להחתים את השחקן הספרדי, שהיה מהגורמים המרכזיים בזכייה של נבחרת ספרד ביורו הצעירות. לפני מספר שבועות פורסם בספרד שהקשר בין השחקן הצעיר למאמנו בריאל מדריד, זינדין זידאן, מצב בעייתי, והוא צפוי לעזוב בקרוב את בירת ספרד.


* נאפולי הצטרפה למירוץ אחרי ניקולא פפה של ליל. התקשורת באיטליה דווחה הבוקר שקבוצתו של קרלו אנצ'לוטי מגלה עניין בחלוצה הצעיר של ליל, לאחר שנכשלו לשים את ידיהם על רודריגו של ולנסיה ומאורו איקרדי מאינטר. שמו של פפה נקשר בשבועות האחרונים למעבר לליברפול, פ.ס.ז', באיירן מינכן וליון. בעונה החולפת כבש 22 שערים בליגה הצרפתית ועזר לקבוצתו לסיים במקום השני בטבלה.


ניקולא פפה. בדרך למעבר לסרייה א'? (GettyImages)
ניקולא פפה. בדרך למעבר לסרייה א'? (GettyImages)


* בעיתון "המארקה" נכתב היום שנביל פקיר עשוי להגיע בעונה הבאה לבטיס, אם ג'ובאני לו סלסו יעזוב את המועדון. לפי הפרסום, השחקן הצרפתי צד את עיניהם של ראשי המועדון מסביליה, ורק אם יקבלו סכום כסף גדול על הקשר הארגנטיני, מעברו של פקיר לירוק עשוי לצאת לפועל.


* לפי ה"מירור" האנגלי, מנצ'סטר יונייטד שלחה נציגים לברזיל, על מנת להחתים את אברטון, שחקנה של גרמיו, שהיה מהמצטיינים בנבחרת ברזיל שזכתה בקופה אמריקה. מלבד האנגלים, השחקן מבוקש גם אצל באיירן מינכן ומילאן.


* באתר "גול" נכתב כי סוכנו של לאוטרו מרטינס אישר שברצלונה פנתה אליו לגבי החלוץ. לפי דברי הסוכן, הקטלונים מעוניינים בחלוצה של אינטר, אך המגעים בין הצדדים רחוקים מלהבשיל. בעבר הוא נקשר מספר פעמים לקבוצה מספרד, וסכום העברתו של החלוץ ה-21 עשוי להגיע ל-112 מיליון יורו.


לאוטרו מרטינס עם ליאו מסי. לאחר המשחקים בברזיל, הצמד עשוי לחבור שוב (Lucas Uebel/GettyImages)
לאוטרו מרטינס עם ליאו מסי. לאחר המשחקים בברזיל, הצמד עשוי לחבור שוב (Lucas Uebel/GettyImages)


* רודריגו דה פול אישר שהוא מעוניין לעזוב בקרוב את אודינזה. שחקן הכנף הארגנטיני הצטרף לקבוצה האיטלקית לפני שלוש עונות, ולאחר שנגמרו משחקי הקופה אמריקה בברזיל התפנה לעסוק בעתידו בכדורגל האירופי. השחקן אמר לרשת 'פוקס ספורטס': "אני רוצה להתקדם צעד נוסף בקריירה שלי, ולחזור לשחק בליגת האלופות". על פי "פוטבול איטליה", אינטר, נאפולי וטוטנהאם הן הקבוצות שעשויות להנחית אצלן את השחקן בן ה-25.


* ז'ורדן ורטו בדרך לחתימה במילאן. לפי פרסומים באיטליה, הקשר הצרפתי ששייך לפיורנטינה, יעזוב את הויולה בקרוב ועתיד לנחות בסן סירו. ראשי המועדונים כבר קיימו פגישה בנושא ההעברה במשרדי הרוסונרי. בעונה החולפת הופיע ב-33 משחקים בליגה האיטלקית, ורשם חמישה שערים ושלושה בישולים.


* מיגל ולוסו יהפוך בשעות הקרובות לשחקנה החדש של קייבו. עיתון ה"גאזטה" פירסם היום שהקשר הותיק הגיע לורונה בשעות הבוקר לבדיקות רפואיות, ובעוד מספר שעות צפויה לצאת הודעה רשמית על הצטרפותו. הפורטוגלי בן ה-33 רשם בעונה החולפת 21 הופעות בסרייה א', במדיה של גנואה.


* אסטון וילה בדרך לצירופו של דאגלס לואיז ממנצ'סטר סיטי. לפי עיתון ה"טלגרף" באנגליה, העולה החדשה לפרמיירליג תשלם 15 מיליון ליש"ט על קפטן נבחרת ברזיל עד גיל 23. בשתי האחרונות לואיז הושאל לג'ירונה מהליגה הספרדית, ומעולם לא רשם הופעה רשמית במדי אלופת אנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי