זידאן עזב את מחנה האימונים של ריאל מדריד מסיבות אישיות

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

הבלאנקוס החלו השבוע בקנדה את הכנותיהם לעונת 2019/20, המאמן נאלץ לשוב לספרד ועל פי ההערכה ישוב עד למשחק הראשון בסוף השבוע הבא. לפי הדיווחים הראשוניים, גם אנשי המועדון לא יודעים את הסיבה לבקשתו

(גודל טקסט)
ריאל מדריד החלה השבוע את הכנותיה לעונת 2019/20 במחנה אימונים במונטריאול, קנדה, אבל מי שלא נמצא כעת עם השחקנים ונאלץ לשוב לספרד הוא מאמן הקבוצה, זינדין זידאן.


"המאמן שלנו, זינדין זידאן, ייעדר ממחנה האימונים מסיבות אישיות. עד שהוא יחזור, עוזרו דויד בטוני יעביר את האימונים", הודיעו רשמית הבלאנקוס. זידאן כאמור הגיע כרגיל למונטריאול יחד עם הקבוצה ואשתו אף הצטרפה אליו, אלא שבקשתו להשתחרר הפתיעה מאוד את ראשי המועדון – לפי הדיווחים בספרד בשלב זה הם אפילו לא יודעים את הסיבה, אך נעתרו לבקשתו.


עם זאת, בריאל מדריד מעריכים שזידאן ישוב תוך 10 ימים לכל היותר ולהערכתם אף יעמוד על הקווים במשחק ההכנה הראשון של ריאל מדריד לעונה, בלילה שבין שבת לראשון (21.7) נגד באיירן מינכן. השבוע אמור להגיע למונטריאול גם נשיא המועדון פלורנטינו פרס, מה שעלול אולי לעכב במעט את תוכניות הרכש של הקבוצה בשל העובדה שפגישת השניים תיאלץ להידחות.


Zidane abandona la concentración de Montreal por motivos personales.#RealMadrid

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) July 12, 2019


סיבות משפחתיות אילצו אותו לעזוב. זידאן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי