סוכנו של קוטיניו: "ברצלונה משקרים, דוחפים אותו החוצה"

פליפה קוטיניו
פליפה קוטיניו | Gettyimages

בשל הדיווחים על המתווה החדש להחזרתו של ניימאר - טרייד של שלושה-ארבעה שחקנים, גורבצ'יאן עצבני על היחס לברזילאי: "אומרים שהוא לא להעברה אך מתכננים לשחררו". סוכנו של גריזמן: "מאוכזב מהיחס של אתלטיקו"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
אחרי שצירפה באופן רשמי את אנטואן גריזמן, בספרד מדווחים היום (שבת) שברצלונה מתכננת להעלות הילוך בניסיון להחזיר את ניימאר. בשורות אלופת ספרד מבינים שזה לא יהיה קל מבחינה כלכלית, אולם נאחזים בכך שהברזילאי נחוש לעזוב את פ.ס.ז' ומאמינים כי ניתן יהיה להשלים את עסקת הענק במתווה אחר.


המתווה המסתמן, כך על פי דיווח, הוא שברצלונה לא תשלם לקבוצה מעיר האורות כסף אלא תעביר שלושה שחקנים בתמורה לניימאר. ברצלונה, לה לה לא מעט כלים התקפיים, תוותר על עוסמאן דמבלה או פיליפה קוטיניו ותשלח בנוסף גם את סמואל אומטיטי ונלסון סמדו לפריז, שתוכל לבחור שלושה מבין ארבעת השחקנים, כאשר ברצלונה מעוניינת כאמור לוותר רק על אחד מבין דמבלה וקוטיניו ומעניין יהיה לראות האם היא תסכים להעביר את שניהם. אם העסקה אכן תצא לפועל, ניימאר צפוי לקצץ משמעותי בשכרו (35 מיליון יורו בצרפת) ואלופת ספרד אפילו תצליח לחסוך כסף מהשלמת העסקה המורכבת.


בינתיים, קיה ג'ורבצ'יאן,  סוכנו של פיליפה קוטיניו תקף את הנהלת ברצלונה: "פפ סגורה אמר לי שקוטיניו לא ניתן להעברה, בשבוע שעבר, וכך גםך נשיא המועדון, אבל נראה שדוחפים את קוטיניו לפריז כחלק מעסקת ניימאר. שמרתי על שתיקה בתקופה הזו אבל אני לא אתן להם להשאיר את השחקן חסר אונים. הם צריכים להגיד את האמת! אם הם רוצים שקוטיניו יעזוב, עליהם להגיד את זה. רק אני והשחקן נחליט יחד מה הכי טוב עבורו".


 


הניסיונות לצרפו נמשכים. ניימאר (Gettyimages)


בחזרה לגריזמן: מחר (ראשון) הוא יחתום רשמית על חוזהו במשרדי המועדון ומיד לאחר מכן יוצג שחקן הרכש הנוצץ בקאמפ נואו, אליו צפויים להגיע לא מעט אוהדים נלהבים. היום החגיגי של אקס אתלטיקו מדריד יסתיים במסיבת עיתונאים בה הוא ידבר בפעם הראשונה כשחקן ברצלונה. בינתיים, סוכנו של החלוץ לא אהב את הדיבורים מצד אתלטיקו מדריד ואמר היום ל"לאקיפ" הצרפתי: "אנטואן מאוד מאוכזב מהיחס של ראשי אתלטיקו מדריד, הם פועלים בחוסר תום לב ועושים את ההפך ממה שאמרו בשיחות פרטיות". סוכנו הוסיף: "אם הם רוצים לפנות לבית המשפט – שיעשו מה שהם רואים לנכון, גם אנחנו נעשה את אותו הדבר אם יהיה צורך בכך".



בספרד התחילו כבר לדמיין את שלישיית ההתקפה החדשה של ברצלונה: ליאו מסי-אנטואן גריזמן-לואיס סוארס, בינתיים ללא ניימאר. "התקפה של מאה שערים", נכתב ב"מארקה". בספרד בדקו ובארבע מחמש העונות האחרונות כבשו השלושה יחד למעלה מ-100 שערים בכל המסגרות. 


 

בעונה שעברה כבשו השלושה 97 שערים: מסי אחראי על 51 שערים, סוארס כבש 25 והצרפתי הסתפק ב-21 בלבד. השיא של השלישייה התרחש בעונת 2015/16 עם לא פחות מ-132 שערים. דווקא סוארס היה הכובש הפורה ביותר עם עונה אדירה של 51 שערים, מסי כבש 41 וגריזמן הבקיע 32 שערים – העונה הפורייה בקריירה שלו. כמוכן, בהשוואה לטריו ה-M-S-N, שכלל את ניימאר, מסי וסוארס, השיא היה בעונת 2015/16 כשהשלושה כבשו יחד 131 שערים בכל המסגרות. 
 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי