האוהדים כועסים על גריזמן, סימאונה בונה שיטה חדשה

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | AFP

האבן המיוחדת של החלוץ בונדה מטרופוליטנו הושחתה לאחר מעברו לברצלונה. אתלטיקו צפויה לעבור ל-4:3:3 כדי לשלב יחד את ז'ואאו פליקס יחד עם קוסטה ומוראטה. הררה בראיון: "ויתרתי על גביע הזהב כדי להגיע מוכן"

(גודל טקסט)
באתלטיקו מדריד אמנם עדיין כועסים על ברצלונה ואנטואן גריזמן אך יודעים שמה שהיה שייך להיסטוריה. לצד הפרסומים על האפשרות שחאמס רודריגס יצטרף, בתקשורת הספרדית נכתב על המטרה הבאה של דייגו סימאונה: השיטה החדשה לשלב יחד את ז'ואאו פליקס, אלברו מוראטה ודייגו קוסטה, כשלפי הדיווחים האחרון נראה טוב מאוד באימונים, במצב פיזי נהדר, נחוש להוכיח את עצמו אחרי עונה קשה.


אתלטיקו מדריד הייתה מזוהה במשך שנים עם מערך ה-4:4:2 כששני השחקנים ששובצו בקו היו סאול וקוקה במטרה שיעזרו בסגירת האמצע. כעת, נראה שהמאמן מתכנן 4:3:3. סאול, קוקה ומרקוס יורנטה, הקשר האחורי שהגיע מריאל מדריד כמחליפו של רודרי, ירכיבו את האמצע. ז'ואאו פליקס ישחק בעמדת המוצא בצד שמאל עם חופשיות לנוע למרכז, בדיוק התפקיד אותו מילא גריזמן, אלא שנכתב שסימאונה לא מוותר לו על משימות ההגנה והלחץ הבלתי פוסק, בידיעה שייקח לו זמן להסתגל.


בינתיים, הקשר המרכזי שהצטרף מפורטו, הקטור הררה, התראיין ל"אס" ואמר: "ויתרתי על גביע הזהב כדי להגיע מוכן יותר לקבוצה". הררה הוסיף: "אני יודע שלא יהיה לי קל, בפורטו היה לי הכל אבל תמיד צריך לצאת מאיזור הנוחות וללכת אחרי החלומות. אני אלמד מסאול וקוקה".




על ז'ואאו פליקס: "אני באמת אוהב איך שהוא משחק. הוא חכם, הוא מהיר מאוד, יש לו שינוי קצב שמקשה על שחקני ההגנה. הוא לא חלוץ טיפוסי, אלא פליימקר שמשפר את השחקנים סביבו, והוא כובש הרבה שערים. בשנה שעברה לא רציתי שיצליח, עכשיו בהחלט כן". על אדר מיליטאו: "יש לנו מערכת יחסים מצוינת. אפילו צחקנו זה על זה בטוויטר. הוא יתקדם הרבה בריאל מדריד, מקווה שינצל את ההזדמנות שלו".


ובחזרה לגריזמן, אוהדים של אתלטיקו השחיתו אתמול את האבן המיוחדת השייכת לו במגרש הונדה מטרופוליטנו ושמו מדבקות כדי להסתיר את שמו. לכל שחקן עבר גדול של אתלטיקו ישנו אזכור במגרש החדש של המועדון, אך האוהדים כועסים על הצרפתי, והוא "זכה" למחווה דומה כפי שעשה הקהל לשוער טיבו קורטואה שעבר לריאל מדריד והן לחלוץ העבר הוגו סאנצ'ס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי