גריזמן הוצג בברצלונה: "מסי אגדה, אוכל לשחק בכמה עמדות"

אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו
אנטואן גריזמן, ג'וזף מריה ברתומאו | ברצלונה, רשמי

הרכש השלישי הכי יקר בקבוצה, קיבל את חולצה מספר 17 ודיבר על שיתוף הפעולה עם הפרעוש: "הוא לברון ג'יימס של הכדורגל". ברתומאו הוסיף: "רצינו לצרף אותך במשך זמן רב וזה לא היה קל"

(גודל טקסט)
זו הייתה אחת הסאגות המייגעות של הקיץ, מבחינת כל הצדדים, אבל כעת אנטואן גריזמן יכול להיות מאושר. לאחר שהעברתו הושלמה סופית ביום שישי ואתמול (שבת) הגיע לראשונה לקאמפ נואו, הרגע הגדול של החלוץ מגיע: החלוץ הצרפתי שעבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, הוצג רשמית כשחקן החדש של ברצלונה  כשאוהדים רבים קיבלו  את פניו של שחקן הרכש השלישי היקר ביותר בהיסטוריה של אלופת ספרד (רק פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה  נרכשו בסכום גבוה יותר).


לפני הצגתו הרשמית ומסיבת העיתונאים דיבר אנטואן גריזמן באתר הרשמי של הקבוצה: "אני ממש שמח ואני לא יכול לחכות לרגע שאתחיל לעבוד עם הקבוצה, יש לי אתגרים חדשים ומטרות חדשות ואני מקווה שאוכל לעשות את הטוב ביותר. מאוד רציתי לעבור והמשפחה שלי הסכימה לכך, לפעמים צריך לקבל החלטות. אני שמח לשחק לצידו של מסי. המטרה היא לזכות בכל התארים – גביע, ליגה וליגת האלופות".


לאחר מכן חתם באופן רשמי עד 2024 וקיבל את חולצה מספר 17 אותה לבשו בעבר עמנואל פטי, גאיסקה מנדייטה ופדרו. הצרפתי כזכור לבש את חולצה מספר 7 באתלטיקו מדריד, אך כעת היא שייכת לפליפה קוטיניו. הספרה מספר 7 מזוהה עם השחקן מאורך כל הקריירה, כאשר גם בסוסיאדד לבש את החולצה מספר 27.





נשיא הקבוצה ג'וזף מריה ברתומאו פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אנטואן ברוך הבא לבארסה, רצינו לצרף אותך במשך זמן רב וזה לא היה קל. זה היה מבצע מורכב, אבל הכישרון שלך כבר כאן. הגעתו לברצלונה עושה עוד קפיצת מדרגה. הוא הגיע מקבוצה גדולה כמו אתלטיקו מדריד".


הנשיא הכחיש שהיה סיכום עם החלוץ כבר בחודש מרץ: "לא היה שום דבר, פנינו אליו כשהוא אמר שהוא יעזוב את אתלטיקו, דיברתי עם אנריקה סרסו רק בימים האחרונים". בנוסף התייחס גם לסעיף השחרור: "לא היה קל, לשלם כזה סכום, ובגלל זה ביקשנו לשלם הכל בתשלומים".


אנטואן גריזמן קיבל את רשות הדיבור והודה קודם כל לקבוצת האם שלו: "אני רוצה להודות לריאל סוסיאדד ולנשיא יוקין אפריבאי שנתן לי את החוזה המקצועי הראשון, מודה כמובן גם לאתלטיקו כאשר נתנה הזדמנות במשך שנים להיות עם צ'ולו (דייגו סימאונה) וכל החברים, כמובן גם לחברי הצוות בנבחרת צרפת, לנשיא ברצלונה ואריק אבידל".




הצרפתי המשיך: זה אתגר חדש, לנסות לשפר את עצמי, לא להיות באזור הנוחות, אבל כן למצוא את המקום שלי ב-11, להיות חשוב במועדון ולזכות בליגה, גביע וליגת האלופות". על אתלטיקו מדריד: "תמיד קשה לעזוב מועדון עם כל כך הרבה חברים, תמיד תהיה לי הערצה לאתלטיקו, עזבתי הכל ואני לא מתבייש בזה".


אריק אבידל שהגיע גם הוא למסיבת העיתונאים אמר: "הוא שחקן שלם, יש לו הרבה כישרון והוא יכול לשחק בעמדות רבות, חלוץ, חלוץ מדומה, הוא יכול להגן את הכדור. בנוסף הוא שחקן מאוד אינטליגנטי, לא היה קל להחתים אותו".



על שיתוף הפעולה עם ליאו מסי אמר גריזמן: "מה שעושה אותי הכי מאושר הוא לשחק איתו. מסי הולך להיות אגדה לילדים שלי, לנכדים שלי ולנינים שלי. לברון ג'יימס הוא אגדה בכדורסל ומסי בכדורגל|. על התפקוד בעונה הבאה: "דיברתי עם ואלוורדה, אבל אני עדיין לא יודע היכן אשחק, כפי שאמר אבידל, אני מסוגל לשחק במספר תפקידים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי