טריפייר והרמוסו הוצגו: "אתלטיקו מדריד תיאבק על האליפות"

קיירן טריפייר
קיירן טריפייר | GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images

בספרד החמיאו לסגל של הקולצ'ונרוס: "סימאונה התעקש וקיבל כל מה שרצה", כשחאמס עשוי להשלים את הפאזל. האנגלי בחר את חולצה מס' 23, בדומה לבקהאם. הספרדי לא התרגש מההשוואות לגודין: "אתגר גדול"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד הציגה היום (חמישי) את קיירן טריפייר ומריו הרמוסו כשחקני הקבוצה בוונד מטרופוליטנו. הספרדי הוצג במהלך בזק לאחר שהחתמתו נסגרה. טריפייר בחר את חולצה מס' 23 בשל הערצתו לדיוויד בקהאם, בעוד הרמוסו לקח את חולצה מס' 22, כפי שהיה באספניול. בקבוצה מאמינים שחאמס רודריגס יגיע מריאל מדריד  וישלים את הפאזל. ב"אס" החמיאו בינתיים להתנהלות של הקבוצה: "אתלטיקו מדריד ללא הפסקה, איזו דרך לבניית הסגל", נכתב. "סימאונה התעקש וקיבל הקיץ כל מה שקיבל, לא רק את השחקן היקר בתולדות המועדון. אין ספק שהיא תתמודד על האליפות".


אנריקה קרסו נשיא המועדון הביע אופטימיות: "עוד חודש העונה מתחילה, יש לנו סגל מפואר שעבדנו עליו קשה. אנחנו משלבים שחקנים צעירים מבטיחים עם שחקנים מנוסים שיש להם איכות. הרמוסו הצטיין לאורך כל הדרך. טריפייר שחקן חזק מאוד שיגדיל את התחרות על ההרכב, יש לו את כל התכונות ששחקן הגנה צריך".


הרמוסו אמר: "אני מאוד מתרגש. מאז שההזדמנות הגיעה לא חשבתי על משהו אחר. אני שמח לחזור לעיר שלי ולהתקדם כשחקן. הקבוצה הזו מסמלת עבורי עבודה ללא הפסקה, מאבק, התמודדות עם אתגרים, וזה מה שמאפיין אותי. אני רוצה להראות את זה כאן".




יורשו דייגו גודין: "זה אתגר יפה וחשוב, הוא היה קפטן וסמל ענק במועדון. אין דרך טובה יותר להמשיך לעשות היסטוריה. הלוואי ויזכירו אותנו באותה השורה". על כך ששיחק בריאל מדריד: " זה אתגר בשבילי. אי אפשר ולא צריך למחוק את העבר, ומה שנותר הוא לשפר את העתיד. אני בא עם רצון עז ללבוש את החולצה הזו ולהצליח כאן. 


טריפייר כבר שיחק בונדה מטרופוליטנו בגמר ליגת האלופות כשהפסיד עם טוטנהאם לליברפול ("לא היו לי מילים כדי לתאר את האווירה"). טריפייר סיפר על התחושות: "אני רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי לשחק במועדון כה גדול. אני מתרגש מאוד, אתן הכל על המגרש. הליגה האנגלית היא נפלאה אבל כשאתלטיקו הראתה עניין – לא חשבתי פעמיים. זו קבוצת על. אין בליגה הספרדית הרבה שחקנים מאנגליה וזה אתגר. שמח להצטרף לליגה הספרדית". 


על דייגו סימאונה: "אין ספק שהנוכחות שלו השפיעה עליי, אני עוקב אחרי אתלטיקו שנים רבות ויודע מה הוא דורש מהשחקנים שלו, איך כולם עובדים כיחידה אחת. אתלטיקו היא משפחה גדולה מחוץ למגרש. סימאונה אחד המאמנים הטובים בעולם". על המטרות: "אתלטיקו הייתה קרובה לא אחת לזכייה בליגת האלופות. גם אני הייתי קרוב בעונה הקודמת. הלוואי ונחזור לגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי