הזאר נרגש: "אני רוצה להרשים את כולם ולעמוד בציפיות"

אדן הזאר
אדן הזאר | Angel Martinez/Getty Images)

הכוכב הבלגי של ריאל מדריד "מחכה כמו משוגע לתחילת העונה" כך נכתב בספרד לאחר ראיון קצר שלו, ובטוח: "הטוב ביותר עוד בדרך". וגם: השינוי של איסקו והמספר של קורטואה

(גודל טקסט)
העונה עצמה עוד רחוקה מלהתחיל, עד למשחק פתיחת העונה בספרד יש עוד למעלה מחודש, אבל אדן הזאר, השחקן היקר בהיסטוריה של ריאל מדריד ומי שסומן כמנהיג הקבוצה לקראת עונת 2019/20 – כבר לא יכול לחכות אפילו למשחק ההכנה הראשון נגד באיירן (שבת ב-03:00, שידור ישיר בספורט2). הקשר הבלגי העניק ראיון קצר עליו נכתב ב"מארקה": "משוגע כבר ללבוש לבן".


הזאר אמר: "אלה אמנם משחקי ידידות אבל הם הולכים להיות הראשונים שלי בריאל מדריד, אז אני רוצה להרשים את כולם. את המאמן, חבריי לקבוצה, האוהדים – אני אנסה לתת את הטוב ביותר". על העונה הקרובה אמר: "המוטיבציה שלנו לזכות בתארים היא גדולה, זה לא קשור אליי ולא תלוי רק בי, ככה מתנהל המועדון הזה. כשאתה מרגיש שהקבוצה רוצה לנצח, אתה צריך לנצח ולכן אני אוהב כדורגל. משחק לא מוכרע על ידי שחקן אחד, אבל אם יש לך את אותה הרוח כמו לשאר השחקנים ולמועדון, אתה יכול להצליח הרבה יותר גם ללא כישרון".


הבלגי חזר פעמיים על המשפט: הטוב ביותר עוד יבוא והוסיף שהוא צריך חופש פעולה כדי להציג את הגרסה הטובה ביותר שלו: "אני מנסה לשחק בחופשיות, לפעמים זה לא קל בכדורגל, אבל אני שחקן מסוג כזה שאם הוא לא משחק בחופשיות אז הוא עלול לטעות ולאכזב. אני אוהב לשחק בצד שמאל בעיקר אבל גם בימין, לעתים במרכז, להפתיע. אני משחק לפי אינסטיקנט, זה הכדורגל בשבילי. אני לא מתכנן מהלכים מראש ולא משחק בזהירות. תוך שנייה אני מקבל החלטה".


על הלחץ בריאל מדריד: "כאשר אתה משחק בריאל מדריד, אתה חייב לנצח בכל שנה ואם זה לא קורה ואתה לא זוכה באליפות – אז האוהדים כועסים ולא חשוב מה קרה קודם לכן, אבל זה נורמלי בריאל מדריד. אתה צריך לנצח כל הזמן ולכן אני כאן. מה אני יכול לתרום? הגעתי לצ'לסי לפני שבע שנים כנער, וכיום אני בוגר, שיחקתי יותר מ-500 משחקים ואני בן 28, אבל עדיין מרגיש צעיר. הליגה האנגלית שונה מאוד מהליגה הספרדית, אבל אני מקווה להסתגל במהירות ובטוח שהניסיון יעזור לי".



לא יכול לחכות. אדן הזאר (Gettyimages)


עוד בריאל מדריד, בתקשורת נכתב על הטריו ההתקפי החדש לקראת העונה הבאה: ויניסיוס-אדן הזאר-קארים בנזמה. נכתב שהברזילאי ישחק בצד ימין וזידאן, שישאיר להזאר את העמדה בצד שמאל, משוכנע שהברזילאי יסתגל למצב. נכתב שהמאמן שוחח עם ויניסיוס כדי להוריד ממנו לחץ והודיע לו עוד בסיום העונה שעברה על התוכנית החדשה שלו. "זה ברור שבחלוף הזמן ויניסיוס יהיה טוב יותר וגם ישפר את קבלת ההחלטות. אנחנו רגועים, אנחנו לא אובסיביים על כך וגם הוא לא", אמר זידאן.


בינתיים, איסקו נראה יוצא מן הכלל באימונים ועושה הכל כדי לשכנע את זידאן שמקומו בקבוצה ואפילו להיאבק על מקום בהרכב לאור הקושי לצרף קשר מרכזי. "השינוי של איסקו", נכתב ב"מארקה" על הקשר שנמצא בכושר פיזי מצוין על אף שהצטרף למחנה האימונים באיחור ואפילו התחיל לרדת לגליצ'ים.


כמו כן, בספרד דווח שהמאמן זידאן התקשר לקיילור נבאס לפני ההמראה למחנה האימונים ואמר לו שהוחלט סופית שהוא לא יהיה השוער הבכיר של הקבוצה. השוער מקוסטה ריקה התעקש להישאר במועדון. מעבר לכך, טיבו קורטואה יקבל את חולצה מס' 13 איתה הוא כה מזוהה. בעונה שעברה לבש את חולצה מס' 25.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי