צפו בתקציר: ריאל סיימה ב-2:2 נגד ארסנל, בייל כבש

מרקו אסנסיו, גארת' בייל
מרקו אסנסיו, גארת' בייל | ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP/Getty Images

התותחנים כבר הובילו 0:2 במחצית משערים של לקאזט ואובמיאנג לאחר שנאצ'ו הורחק, אלא שהבלאנקוס הצליחו לחזור תוך שלוש דקות עם שערים של בייל ואסנסיו ולנצח בפנדלים. הספרדי נפצע בצורה קשה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד וארסנל סיימו הלילה בתיקו 2:2 מרתק שהביא תמורה מלאה לכל מי שנשאר ער וכן פתח את התיאבון לקראת העונה החדשה שממשמשת ובאה. התותחנים פתחו נפלא וכבר עלו ליתרון 0:2 מהיר בזכות החוד הקטלני שלהם, אך הקבוצה של זינדין זידאן לא ויתרה והשוותה משערים של גארת' בייל ומרקו אסנסיו עם בליץ' במחצית השנייה. לאור העובדה שהוולשי חזר וכבש בעוד הספרדי קרס על הדשא וספג פציעה קשה, אולי מתוכנן טוויסט בעלילה. נחכה ונראה.

שתי הקבוצות עלו בהרכבים כמעט מלאים. זידאן אמנם שיחק עם שני חלוצים ובדק את השילוב של לוקה יוביץ', חלוץ הרכש החדש, יחד עם קארים בנזמה, אך ארסנל, עם מסוט אוזיל שפגש את האקסית לראשונה מאז עזב לפני שש שנים, ובעיקר עם צמד החלוצים הנהדר אלכסנדר לקאזט ופייר אמריק אובמיאנג – היו תוכניות אחרות.
 

ארסנל פתחה חזקה: בדקה השמינית גרניט ג'אקה מסר כדור מצוין ללקאזט שעבר את נבאס ובעט לשער, נאצ'ו גלש, הדף את הכדור ביד והורחק. הצרפתי לא התבלבל וכבש בקלילות בפנדל. זידאן החליט להוציא את יוביץ' המאוכזב, וארסנל כבשה שוב: מסירת עומק נהדר של לקאזט, אובמיאנג עקף את נבאס וכבש בקלילות את השער השני.



צמד קטלני. אובמיאנג ולקאזט (ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP/Getty Images)
 

סוקראטיס פאפאסטאטופולוס ספג צהוב שני שטותי בדקה ה-40 לאחר כניסה במודריץ' וההמשחק התאזן מעט. אסנסיו ובייל עלו מהספסל של זידאן וריאל מדריד חזרה במהירות. הספרדי ניסה מרחוק ופגש את הקורה ובהמשך ביצע תרגיל עקב נהדר, הגנת ארסנל טעתה ובייל אמר תודה ודחק לרשת.
 

כעבור שלוש דקות אסנסיו השווה בבעיטה חזקה לאחר בישול של מרסלו מצד שמאל, אלא שבדקה ה-62 נפל על הדשא בשל תנועה לא טובה, חשש לקרע ברצועה הצולבת. הקשר ירד מכר הדשא על אלונקה כשקשה לפספס את כאבו, והמשחק נמשך: בייל הציל שער מהקו בדקה ה-75.

המשחק הוכרע בדו-קרב פנדלים. בייל עצמו בעט רע ואפשר ללנו להדוף, אך מונראל פגש את הקורה. ויניסיוס הצליח לכבוש בין ידיו של השוער והילד הצעיר בארטון בעט גבוה מעל השער. ריאל ניצחה 2:3 בסיום. משחק ההכנה הבא של ריאל מדריד יהיה הדרבי נגד אתלטיקו מדריד בארה"ב, בעוד ארסנל סיימה את המחנה ותפגוש את ליון במשחק בלונדון בעוד ארבעה ימים.

אוזיל וקרבחאל במאבק (ANDREW CABALLERO-REYNOLDS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי