דיווח: ברצלונה קרובה לצרף את המגן השמאלי ג'וניור פירפו

ג'וניור פירפו
ג'וניור פירפו | Gettyimages

הכתב האיטלקי ג'יאנלוקה די מרציו טען שאלופת ספרד תשלם 27 מיליון יורו על תוצר מחלקת הנוער של ריאל בטיס, שזכה ביורו עד גיל 21 עם נבחרת ספרד

(גודל טקסט)
ברצלונה החתימה את פרנקי דה יונג ואנטואן גריזמן הקיץ, ומנסה להחזיר לשורותיה גם את ניימאר, אבל גם בגזרת ההגנה אלופת ספרד מתכוונת לבצע שינויים. הכתב האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו דיווח היום (רביעי) שג'וניור פירפו, המגן השמאלי שגדל בריאל בטיס והעביר בה את כל הקריירה הקצרה שלו עד כה, בדרכו להצטרף לקטלונים.


על פי הדיווח, סכום ההעברה יעמוד על 27 מיליון יורו, כשהצדדים קרובים להגיע להסכם ועל מנת להשלים אותו יחכו לחזרתו של נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתמיאו ממסע המשחקים ביפן. די מרציו טען שהמגן בן ה-22, יליד הרפובליקה הדומיניקנית ובעל אזרחות ספרדית, היה גם על הכוונת של ריאל מדריד בעבר. פירפו היה שחקן הרכב בנבחרת ספרד עד גיל 21, שזכתה ביורו לפני פחות מחודש.


הרצון של ברצלונה לתגבר את אגף שמאל של ההגנה מובן, שכן מאז עזיבתו של לוקה דין לאברטון לפני שנה, אין בסגל של ארנסטו ואלוורדה מחליף ראוי לג'ורדי אלבה. אלבה הגיע בעונה החולפת לגיל 30 וניתן לשער שהבלאוגרנה ירצו לצרף שחקן שיעניק לו מנוחה, בניסיון לשמור אותו רענן יותר לשלבי ההכרעה של העונה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי