חאבייר טבאס: "יש אפשרות למנוע מגריזמן לשחק בברצלונה"

חאבייר טבאס
חאבייר טבאס | Gettyimages

נשיא הליגה הספרדית סיפר שאתלטיקו מדריד פנתה אליו בבקשה למנוע מהצרפתי לשחק בשורות האלופה: "זה ייבדק והרשויות יגיעו לפתרון. לי אין זכות שיפוט בנושא"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד דרשה מהנהלת הליגה הספרדית למנוע מאנטואן גריזמן לשחק בברצלונה בעונה הקרובה, כך סיפר נשיא הליגה חאבייר טבאס. ברצלונה הכריזה על החתמת גריזמן ב-12 ביולי, אחרי ששילמה את סעיף השחרור של הצרפתי שירד לסכום של 120 מיליון יורו לאחר ה-1 ביולי. למרות זאת, אתלטיקו דיווחה על בארסה להתאחדות הכדורגל הספרדית, בטענה שהקטלונים חייבים לה 80 מיליון יורו נוספים, כיוון שהעסקה נסגרה במועד שבו סעיף השחרור עדיין עמד על 200 מיליון. ההתאחדות החלה לחקור את ההעברה.

"אתלטיקו כתבה לנו ושאלה אם נוכל למנוע מגריזמן לשחק בברצלונה", סיפר טבאס בראיון ל'אונדה סרו', "יש אפשרות לעשות את זה. יש תהליך שצריך לבצע, יש מי שצריך לבדוק את זה והרשויות יצטרכו לפתור את הסיטואציה. לי אין זכות לשפוט בנושא".

סאגת גריזמן תפסה אינספור כותרות בשנה החולפת. כזכור, החלוץ סירב לברצלונה ברגע האחרון לפני שנה וחתם על חוזה לחמש שנים באתלטיקו. בסיום העונה הקודמת הוא ביצע פניית פרסה נוספת והודיע על עזיבה, כאשר אתמול הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה, במשחק הכנה נגד צ'לסי.

אנטואן גריזמן עם נשיא ברצלונה. ימנעו ממנו לשחק בקבוצתו החדשה? (ברצלונה, רשמי)
אנטואן גריזמן עם נשיא ברצלונה. ימנעו ממנו לשחק בקבוצתו החדשה? (ברצלונה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי