זידאן מודה: "הפציעות של מנדי ואסנסיו מדאיגות אותי"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

לקראת המשחק נגד אתלטיקו (בין שישי לשבת, 3:00, ישיר בספורט1), מאמן ריאל מדריד דיבר היעדרותם של שני השחקנים: "הפציעה של המגן פחות חמורה, זה יכול לקרות במשחקי טרום עונה". על סבאיוס אמר: "צריך לשחק הרבה"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מכת פציעות בריאל מדריד: לאחר הבשורה שהקשר מרקו אסנסיו ייעדר לתקופה ממושכת לאחר שקרע את הרצועה הצולבת, גם מגן הרכש פלוראן מנדי הצטרף לרשימת הפצועים לאחר שנפגע בשריר וצפוי להיעדר למשך חודש.

מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן דיבר הלילה (בין חמישי לשישי) במסיבת עיתונאים לקראת הדרבי נגד אתלטיקו מדריד במסגרת גביע האלופות (בין שישי לשבת, 3:00, שידור ישיר בספורט1) והתייחס בין היתר גם לצמד הפצועים של הקבוצה.

"אנחנו נמשיך לעבוד ולנסות להשתפר על המגרש, אני חושב שיהיה משחק טוב. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה שנלחמת ואנחנו ננסה להיערך בהתאם, אנחנו הולכים לחלק את הדקות בין השחקנים, כשאתה מאבד שחקנים זו בעיה".

על פציעתו של מרקו אסנסיו: "זה מאוד מצער, השחקנים שלחו לו מסרים רבים, אבל זאת פציעה רצינית, מקווה שהוא יחזור חזק יותר. היו לו מהלכים יפים נגד ארסנל, אבל הפציעה הפכה את המשחק לזיכרון רע. אני לא חושב מי יחליף אותו, יש לנו את הסגל שהגיע לכאן וכשנסיים את מסע המשחקים, נראה מה יהיה".


פלוראן מנדי עם קארל ג'נקינסון. הצרפתי ייעדר לחודש ימים (JIM WATSON/AFP/Getty Images)

בנוסף התייחס זידאן גם לפציעתו של מנדי: "זה מרגיז ומדאיג אותי. הפציעה של מנדי פחות רצינית משל אסנסיו, אבל הוא לא יכול כרגע להמשיך להתאמן. הדברים האלו קורים במשחקי טרום עונה ונדע בקרוב מתי הוא יחזור".

כשנשאל על השחקנים שמועמדים לקבוצה או בדרך החוצה זידאן סירב להגיב: על הדברים של נשיא אתלטיקו מדריד גיל מרין על חאמס רודריגס אמר: "זה לא עניין שלי". על פול פוגבה אמר: "יש לי את השחקנים שלי למחר ולא מעבר ועל סוגיית גארת' בייל סיפר בקצרה: "הוא מתאמן איתנו".

הצרפתי סגר את מסיבת העיתונאים עם התייחסות לדני סבאיוס שעבר בהשאלה לארסנל: "דני צריך לשחק הרבה, הוא שחקן חשוב וכאן הוא לא יקבל מספיק דקות. אני מאחל לו שישחק כמה שיותר ויעשה רק דברים טובים".


"דני סאביוס צריך לשחק הרבה" (ארסנל, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי